- 2869. IZLET - četrtek, 15. 07. 2021

- 15. 07. 2021 -

DOLINA SOČE - 4. dan (87 km)

Drežnica: "Jelkin hram" – Magozd – Jezerca – Drežnica – Slap Kozjak – Kobarid – Log Čezsoški – Dolina Lepene: »Šunikov vodni gaj – Lepena – Mišja Vas« – Drežnica: "Jelkin hram"

Ko se naspiva, ob 7:14 krajši sprehod, 7:31 samopostrežni zajtrk – tokrat so bila jajca trdo kuhana (a so bila mehka) – malo je bilo treba paziti ob lupljenju . Sledi vožnja v MAGOZD (8:20), kjer sva ob 8:30 pri sveti maši v cerkvici Sv. Ane. Po končani sveti maši in ogledu cerkvice ob 9:12 zapustiva Magozd in nadaljujeva do zanimive kapelice Sv. Jožefa na JEZERCA in čez Gorenje Ravne prispeva nazaj v Drežnico v sobo 9:27 za WC in pripravo za na pot. Ob 9:47 sva že na razgledni točki, ob 10:06 pa že po plačilu 5 EUR spodaj na parkirišču za SLAP KOZJAK. Najprej se ob 10:22 ustaviva na brvi čez Sočo, potem pa sva ob 10:43 že pri vstopni točki (s kartico plačilo vstopnine ni bilo potrebno). Ob 10:53 prispeva do slapa, tu sva se s fotoaparati kar malo izživljala, saj sva poskusila vse funkcije in vse tehnike. A ob 11:23, ko sva že hotela oditi se atrakcija šele prične, z vrha slapu pride navezana skupina, in se posamično po vrvi spustijo nižje na skalo in z nje skočijo v tolmun. Zadnja dva pa skočita kar z vrha v neznano globino med skale. Menda je to soteskanje. Ob 11:33 zapuščava slap Kozjak. Ob 12:00 opazujeva skoke v Sočo iz brvi, ob 12:27 pa se vrneva na parkirišče do avta. Čez Napoleonov most nadaljujeva v Kobarid, kjer si ob 12:38–13:31 ogledava Kobariški muzej, sledi pošta 13:46, kjer kupiva 1 znamko za tujino in 9 za Slovenijo (8,44 EUR), potem pa pri Kotlarju že čakava na kosilo – Mešano meso na žaru (1 porcija) 19,30 EUR za oba. Vmes opaziva razgledno točko nad Kobaridom, a noben natakar ni vedel, kaj je to; prvi nama v angleščini odgovori, da je church, drugi pa je poklical šefa, šele potem dobiva prave informacije, in prav on nama pove še vse kaj si je vredno pogledati okoli. Ob 14:37 zapustiva Kobarid, zapeljeva se na Napoleonov most, kjer je gneča, trije mulci skačejo v ozko sotesko, redar, gneča z avtomobili, gledalci … skratka gneča. Nadaljujeva do parkirišča Napoleonov most 14:56–15:00 in se sprehodiva ob Soči. Ura je bila 15:00 – in že se je odprl najin naslednji cilj – 15:06–15:57 ogled muzeja Planika. Ogled je bil zelo zanimiv, vodička nam je razložila prav vse. Najbolj zanimiv je bil podatek, da že otroke v vrtcu in v osnovni šoli poučujejo v tej smeri, da bodo nekoč sami del tradicije, ki se prenaša iz roda v rod. Za konec dobimo še sir za pokušino, a za nakup se ne odločiva, saj do najinega odhoda v Ljubljano je še daleč. Sledi pogled na mobi, sliko padavin, in odločiva se, da greva pogledat Šunikov vodni gaj. Pot nadaljujeva ob Soči navzgor: Trnovo ob Soči, Srpenica, Žaga in prvi postanek ob 16:23 most v LOG ČEZSOČKI za ogled slapu Boka, nadaljujeva čez Bovec in Kal Koritnico v smeri Trente. V Mišji vasi pa zavijeva desno v DOLINO LEPENE. Ob 16:52 se ustaviva ob brvi čez Lepenico, in že na drugi strani zagledava tablico Šunikov vodni gaj 1 km … avto parkirava na drugo stran ceste na parkirišče in se odpraviva na 1 km dolgo pot … ki traja in traja … med potjo nama družbo delajo miške, ki jih v Posočju ne manjka, in po dobre pol ure res prispeva do cilja (oznaka za vodni gaj je podobna kot v Italiji med Raveno in Benetkami, kjer piše McDonalds 5 min, in čez 5 min se res pripelješ do table, kjer piše 10 min) 17:33 ŠUNIKOV VODNI GAJ – vsi tolmunčki in slapovi, tu je bilo res čudovito. Krožno pot zaključiva ob 18:18, vračava se kar po cesti 18:24 (tukaj so bile razdalje malo drugačne), ko prispeva do avta, se odpeljeva še do konca doline v LEPENO 18:33–18:54, a kaj ko se nama je mudilo – večerja je le do 21:00 in priti je bilo treba tudi nazaj. Ob 19:07 sledi postanek v MIŠJI VASI, za ogled zelo ozkih in globokih korit Soče, ob 19:54 pa prispeva na razgledno točko s pogledom na Drežnico in Krn. 20:13 – DREŽNICA »Jelkin hram« in že čakava na večerjo, tokrat okusna močna juha, za glavno jed pa bedro piščanca s popečenim krompirjem in korenček posut s parmezanom, ker pa sva bila že precej pozna in je štrudla že zmanjkalo je bila sladica Drežniški štrukelj. Za večerni sprehod sva se odpravila do 1 km oddaljenega Koseča … 21:09–21:33, a danes nama razdalje niso bile pisane na kožo, pa še cesta je neosvetljena, tako da daleč niti ne prideva, in se vrneva nazaj. Potem pa k počitku, za nama je bil spet dolg in zelo lep dan.

jutranji sprehod po Drežnici (7:14)

JELKIN HRAM - samopostrežni zajtrk (7:31)

MAGOZD (8:21)

sveta maša v cerkvi Sv. Ane (8:30)

JEZERCA - kapela Sv. Jožefa (9:16)

pogled na Drežnico (od zgoraj)

panorama DREŽNICE (9:47)

na parkirišču za slap Kozjak (10:06)

ob Soči

vstopna točka za SLAP KOZJAK (10:43)

SLAP KOZJAK (10:53)

ob 11:23 pa se atrakcija prične - skoki z vrha slapu Kozjak

zadnja dva pa skočita kar z vrha v neznano

tokrat so preživeli VSI - početje je vsekakor tvegano

skoki v Sočo (11:59)

Nazaj na parkirišču (12:27)

KOBARID (12:38)

ogled muzeja

čakajoč na kosilo (14:02)

Napoleonov most (skoki v ozko sotesko Soče) (14:46)

ob Soči (14:56)

muzej sirarstva PLANIKA (15:06)

LOG ČEZSOČKI - pogled na slap Boka (16:23)

DOLINA LEPENE (16:52)

miške

ŠUNIKOV VODNI GAJ (17:33)

po cesti do avta (18:25)

LEPENA (18:47)

MIŠJA VAS (19:04)

korita Soče (19:07)

panorama DREŽNICE (19:54)

JELKIN HRAM - večerja (20:16)

večerni sprehod (21:10)

potem pa k počitku.

STROŠKI ČETRTI DAN

Pariranje za slap Kozjak 5 EUR
Vstopnina slap Kozjak 2x GRATIS (sicer 5 EUR / osebo)
Vstopnina Kobariški muzej 2x GRATIS (sicer 7 EUR / osebo)
Pošta Slovenije 1x C 1,33 EUR, 9 x B 0,79 EUR = 8,44 EUR
Kosilo pri Kotlar 19,30 EUR
Vstopnina Muzej Planika 2x GRATIS (sicer 5 EUR / osebo)

4. dan skupaj = 32,74 EUR

povezava na 5. dan: petek, 16. 7. 2021

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX-70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)