youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3406. IZLET - sobota, 27. 05. 2023

- 27. 05. 2023 -

10. dan za MAGNIFICAT (Brezje - Hraški mlaki - Zbiljsko jezero - Svetje)

Tokrat se odpravimo na BREZJE ob 10. dnevu za MAGNIFICAT. Še dobro, da preden gremo od doma pogledamo prometne informacije, in ugotovimo da je izvoz Brezje zaprt. Na pot se odpravimo ob 8:40, ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po gorenjski AC, ki jo zapustimo pri izvozu za Strahinj. Za hip ne vemo kam, a treba je na desno in pod AC, potem v krožišču zagledamo smerokaz Kropa. Nadaljujemo čez Bistrico, Podbrezje, Posavec in že smo v Dobrem Polju ... kako je slabo označeno - sploh ni oznake, da je treba zaviti desno in pod AC prideš direktno na Brezje. Ob 9:15 parkiramo (2 EUR za cel dan), še hitro na WC, potem pa se že srečamo z našim župljanom Miranom Špeličem, ki vodi današnji dan. Najprej se ustavimo pri Mariji Pomagaj v baziliki, ob 10:00 pa se prične jutranja molitev iz Magnificata, sledi zelo lepo predavanje o tišini ter pozdrav rektorja svetišča. Sledi kosilo in ogled muzeja jaslic. Potem se razdelimo v tri delavnice: Adoracija, Sveti Očetje in Cerkveno petje. Ob 16:00 se prične slovesna sveta maša, ki jo je daroval ljubljanski nadškof Stanislav Zore, sledi procesija s petjem litanij Matere Božje, zaključimo pa s slovesnimi petimi večernicami. Ob 18:52 zapuščamo Brezje po AC. Ob 19:15 se ustavimo še na HRAŠKIH MLAKAH, ter ob 20:04 na ZBILJSKEM JEZERU. Ob 20:15 se vračamo proti domu, še postanek v SVETJU ob 20:20 za sončni zahod, potem pa čez Medvode in po Celovški cesti proti domu. Za nami pa je zelo lep in duhovno bogat dan.