youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3381. IZLET - četrtek, 27. 04. 2023

- 27. 04. 2023 -

Logatec - Ribniki pri stari opekarni

Včasih so nam kakne stvari namenjene , in očitno je bilo tudi tokrat tako. Ob 9:00 smo naročeni na obisk v Logatec. Ker ja na primorski AC že zjutraj vse stalo, se na pot odpravimo ob 8:25 po Tržaški cesti. Pod Dolgim mostom čakamo na semaforju na zeleno luč, ko prične avto pred nami (tudi Kia z MB registracijo; Ceed karavanska različica, sparkling srebrne barve, letnik 2022 ali 2023, saj je imela že nov logotip, podatke o tablici hranimo) lesti navzdol proti našemu - potrobimo, a je še kar lezel (izgledalo je, kot da si voznik nastavlja navigator in je spustil zavoro, saj lučke za vzvratno vožnjo niso gorele), potem je počilo ... oba ustaviva na avtobusni postaji ... k sreči je naš višji in se ni nič poznalo ... ob 8:41 si izmenjava telefonske ... ob 8:44 pot po stari cesti čez Vrhniko nadaljujemo v Logatec. Na obisk prispemo ob 9:17 ... nadaljujemo v Napoleonu, vsak po dve kavi s smetano, tortico, in potem še vsak po dva toasta. Tokrat si ogledamo včerajšnjo mašo zadušnico, nekaj fotografij, pa Sv. Jurija, pa seveda sobotni izlet na Primorsko ... čas je hitro minil in tudi prijetno druženje. Za konec se ustavimo še v cerkvi - razlog Mucica - potem pa po stari cesti na Vrhniko do Ribnikov pri stari opekarni. Vračamo se po primorski AC. Od Vrhnike proti Logatcu je bil zgoščen promet, od Brezovice (proti Primorski) pa do Rudnika pa je vse stalo. Za nami pa je lepo dopoldne.

Logatec, cerkev Sv. Nikolaja

Vrhnika - ribniki pri stari opekarni

na avtu pa se res nič ne pozna ... k sreči je sprednji del toliko višji

1 udeleženec tega sprehoda: Mirko (Canon EOS SL3, Canon 18-55, Sony DSC HX400)