youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3394. IZLET - ponedeljek, 15. 05. 2023

- 15. 05. 2023 -

Logatec - Ivanje Selo - Cerkniško jezero: Dolenje jezero, Gorica, Otok, Gorenje jezero - Žerovnica

Ob 9:00 smo naročeni na obisk v Logatec ... je kar težko dobiti dan, ko ne dežuje. Na por se odpravimo ob 8:30, po Dolenski cesti, najprej na črpalko, potem pa desno na Peruzzijevo in primorsko AC. V LOGATEC prispemo malo po 9-ti, zamujamo, nikjer parkirnega mesta, potem zagledamo vratarico, kako prihaja, spet nas bi pustila čakati. Sledi obisk v Napoleoneu, ob prijetnem druženju, tortici in dveh kavah s smetano si ogledamo slike in posnetke, od prejšnjega obiska dalje. Ko niti ne veš, kdaj sta minili dve uri. Po obisku se ustavimo še v cerkvi Sv. Nikolaja, za en nujen video posnetek, pa pogledat rožce, cerkev je vsakič drugače lepo okrašena. Nadaljujemo čez Laze v IVANJE SELO, ob cesti zagledamo majhne konjičke, potem pa se ustavimo še pri cerkvi Sv. Jeronima. Potem pa čez Unec in Rakek v Cekrnico na CERKNIŠKO JEZERO ... nekaj peš, nekaj z avtom. Tokrat opazujemo kar dve črni štorklji in kvakača ter seveda majski hrošči, vse pa spodaj v slikah. Nadaljujemo čez Lispenj s postankov v ŽEROVNICI, kjer prične deževati ... a nič zato, (če si sam, in te nihče ne priganja, in se ti nakamor ne mudi ...), enkrat je treba tudi domov. Domov čez Cerknico in po AC srečno prispemo ob 17:00 - še skuhat kosilo, potem k šmarnica in še v Lecelerc. Za nami pa je lep dan.

Logatec, cerkev Sv. Nikolaja

nekje vmes, pred Lazami - postanek za WC

IVANJE SELO

cerkev Sv. Jeronima

CERKNIŠKO JEZERO (Dolenje jezero)

majski hrošči

še dobro, da oso opazimo še preden pritisnemo

bo treba še ugotoviti, kateri ptič je kateri

v daljavi, ampak res zelo v daljavi sta bili dve črni štorkli (eno imamo tudi v Ljubljanskem ZOO-ju)

Kvakač - ptica, ki je dejavna "le" ponoči

od tu naprej pa nadaljujemo z avtom z vmesnimi ustavljanji
Otok

Sv. Ana - Križna Gora

Žerovnica

na opazovalnico

mladi labodi

zelene žabe

liske, čopaste črnice in sivke

ŽEROVNICA, Sv. Pavel

Snežnik

ko je pričelo deževati pa proti domu.

1 udeleženec tega sprehoda: Mirko (Canon EOS SL3, Canon 18-55, Sony Nex5 in Laowa 100mm f/2.8 2x Ultra Macro ter Sony DSC HX400)