youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3320. IZLET - sobota, 11. 02. 2023

- 11. 02. 2023 -

Bled - Brezje - Dobro Polje - Kropa - Jamnik - Jama - Mavčiče: Trbojsko jezero

Ko se zbudiš ob 8:12 ... in si zaželiš sprehod okoli Blejskega jezera. Po zajtrku ... malo po deveti se odpravimo na pot po gorenjski AC. Je zanimivo, da je del Gorenjske skoraj brez snega. Na BLEDu pri pokopališču s SMS-jem parkiramo ob 10:00 - najprej na pokopališče na obisk sorodnikom, prijateljem in znancem, potem pa do Blejskega jezera - 10:25, ker je bilo še bolj torobno se odločimo za vzpon na grajsko planoto - do koder gre brez vstopnine (15 EUR), nadaljujemo po poti okoli gradu in se dol po drugi poti čez eno uro vrnemo na izhodiščno točko. Pot nadaljujemo ob Blejskem jezeru, za konec se ustavimo še v cerkvi Sv. Martina. še enkrat čez pokopališče in nazaj pri avtu ob 13:19. Ko prečkamo Savo Dolinko se ustavimo ob novem kampu in se sprehodimo do mostu čez Savo Dolinko, pot nadaljujemo na AC in jo zapustimo pri izvozu za BREZJE, pri Mariji Pomagaj se ustavimo ob 13:44. Nadaljujemo čez DOBRO POLJE, kjer na eni kmetiji čakajo koze in purani, potem pa se čez Posavec spustimo v Gobovce, ter Savo prečkamo v Podnartu. Čez Lipnico ob 14:14 prispemo v KROPO ter se ob 14:25 vzpnemo na JAMNIK ... Ustavimo že malo prej ob cesti, kjer se v vsej lepoti prikaže cerkev Sv. Primoža in Felicijana, vidi pa se tudi dol na Tabor, pa še kakšno lepšo cerkvico. Ob 14:45 prispemo na parkirišče - in kaj sedaj pot je strma in poledenela ... a POHVALNO ... posuli so jo z žaganjem in ne drsi ... videti je "grozno" a ne drsi. Sprehodimo se okoli cerkve, potem pa se ob 15:20 vrnemo nazaj do avta. Tokrat je bilo še poesebej zanimivo, saj je v zvoniku zvonilo. Z vmesnimi postanki se spuščamo čez Besnico v Kranj, nadaljujemo ob Savi, čez Drulovko, Breg ob Savi, s postankom ob 16:00 v JAMI in ob 16:15 v MAVČIČAH ob TRBOJSKEM JEZERU. ob 16:40 pa se čez Zbilje in Medvode vračamo proti domu, kamor prispemo po natako osmih urah uživanja in čudovitih razgledih ... za nami je res zelo lep dan.

BLED ob 10:00

na pokopališču

ob Blejskem jezeru, 10:25

očitno so na Bledu spet - še vedno - alge

vzpon na grajsko planoto, 10:37

samo do blagajne - vstopnina je 15 EUR - a tudi od te točke je dovolj lep razgled, 10:53

po drugi strani okoli gradu

nazaj ob jezeru, 11:20

JAMA, 16:00

MAVČIČE, 16:13 in TRBOJSKO JEZERO

ob 16:40 pa proti domu.

1 udeleženec tega izleta: Mirko (Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD, Canon SX70)