youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3336. IZLET - sreda, 08. 03. 2023

- 08. 03. 2023 -

Logatec - Laze - Jakovica - Marija v Leščevju - Planinsko Polje - Dvorec Haasberg

Teden je naokoli in pravi čas za obisk v Logatcu (prejšnji teden je bilo to skupno kosilo pri Micki in vožnja nazaj v Logatec). Na pot se odpravimo ob 8:30 po primorski AC. Kot se za današnji praznik spodobi na obisk v LOGATEC ob 9:00 pridemo z rožco ... Prijetno druženje ob kavi s smetano in tortico nadaljujemo v Napoleonu ... tudi z rožco. Ob koncu si ogledamo še slike z Dvora, Bleda, Korice in pa mandarinko, pa še vse filmčke od Lumpe, tudi tiste namenske. Ob 11:00 se vrnemo v dom, nadaljujemo v cerkev Sv. Nikolaja, potem pa naprej v smeri Rakeka. LAZE, JAKOVICA in MARIJA V LEŠČEVJU, potem pa se spustimo na PLANINSKO POLJE desno, vse do Unice v pravo divjino ... vsak opaženo okstje in dlaka od jazbeca je kazala na to. Vračamo se po makedamu nazaj v Laze, v smeri Planine. Zadnji postanek naredimo pri DVORCU HAASBERG ob 13:00, kjer se sprehodimo po krožni poti. Malo po drugi srečno prispemo domov.

tortica ROŽICA ob dnevu žena v Napoleonu - Logatec - tudi zelen čokoladni lonček je za pojest

cerkev Sv. Nikolaja

LAZE

JAKOVICA - pogled na Planinsko Polje

cerkev Sv. Mihaela

MARIJA V LEŠČEVJU

srnjak je pravi

pod cerkvijo pa je zanimiva jama - cerkev je zidana nad vodnim izvirom

PLANINSKO POLJE ... čista divjina

mogoče dlaka od jazbeca?

sem pa tja kakšna požrta žival

cesta je speljana čez reko Unico

DVOREC HAASBERG in reka Unica

potem pa na AC pri Uncu in proti domu.

1 udeleženec tega sprehoda: Mirko (Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD)