youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3317. IZLET - sreda, 08. 02. 2023

- 08. 02. 2023 -

Prešernov dan (Koper - Naravni rezervat Škocajanski zatok - "I: Milje" - Prem - Postojna)

Na pot se odpravimo ob 8:30 ob Dolenjski železnic, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC v KOPER, kjer s SMS-jem parkiramo ob 9:46. Sprehodimo se ob morju in po Kidričevi ulici do Pokrajinskega muzeja, katerega si v eni uri detajlno ogledamo. Nadaljujemo v stolnico, kjer imamo srečo … in se ob orgelski spremljavi zadržimo dlje časa. Ob 11:27 pa se vrnemo do avta. Nadaljujemo z vmesnimi postanki ob NARAVNEM REZERVATU ŠKOCJANSKI ZATOK 11:35–12:00. Pot nadaljujemo čez Škofije v Milje – v Italijo, kjer se v Coopu oskrbimo z žemljicami in mesninami, pa nekaj Barilla testeninami, ki so v Italiji še enkrat cenejše kot pri nas. Ob 12:40 se vrnemo nazaj v Slovenijo in po AC nadaljujemo v smeri Ljubljane. AC zapustimo pri izvozu Divača, nadaljujemo po Vremski dolini in naprej ob reki Reki do Ribnici, prek nje na PREM, kjer si med 13:34 in 14:08 ogledamo še drugi del koprskega pokrajinskega muzeja – grad Prem. Za konec še do zaprte cerkve Sv. Helene, a čas izkoristimo za malico – sveže mesnine. Ob 14:30 še postanek ob Reki, potem pa nazaj do Ribnice, tokrat desno smer Pivka in naprej POSTOJNA, kjer si med 15:04 in 15:35 ogledamo lep in zanimiv muzej. Za konec še štiri srne, potem pa ob 15:40 na AC in ob 16:15 se srečno vrnemo domov. Za nami pa je zelo lepo preživet kulturni dan.

KOPER: kavke (9:46)

Pokrajinski muzej Koper

Stolnica in največje orgle v Sloveniji

NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK 11:35

PREM 13:34

cerkev je bila zaprta

reka REKA

POSTOJNA 15:04

potem pa med snežinkami ob 15:40 na AC in proti domu.

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD) in Marinka