youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3387. IZLET - sobota, 06. 05. 2023

- 06. 05. 2023 -

Dolnji Logatec - Gornji Logatec - Ravnik pri Hotedrščici - Hotedrščica - Mačja Vas - Žejna Dolina - Snežne Jame - Medvedje Brdo - Dinozavrove stopinje - Zavratec -
Hleviše - Vrh Svetih treh kraljev - Smrečje - Šentjošt - Vrzdenec - Zoo Rožman - Horjul - Koreno - Horjul - Brezje - Dobrova

Za ob 9:00 smo naročeni na obisk v Logtacu. Na pot se odpravimo ob 8:20, in kmalu ne bi prišli, saj je bila naša ulica prelepljena s trakom ... čeprav PST ne pelje mimo ... Pod trakom nadaljujemo po Dolenjski cesti, najprej na bencinsko črpalko, potem pa desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC. V dom prispemo ob 9:00, druženje nadaljujemo v Napoelonu, vsak dve kavi s smetano in tortico. Tokrat si ogledamo slike 29. 4., 1.5. mlade pajkce, pa še kakšen youtube posnetek. Prijetno druženje zaključimo ob 10:37 z ogledom cerkve Sv. Miklavža. Tokrat se odločimo, da gremo malo raziskovat .... in raziskujemo tako, da ob pisanju tega besedila s tremi zemljevidi ne vemo, kje smo se vozili. Najprej se ustavimo v GORNJEM LOGATCU, cerkev Rožnovenske Matere Božje je bila odprta, zato si jo ogledamo. Nadaljujemo še na Tabor do Sv. Janeza Evangelista, z razgledom na Logatec. Čez Kalce in kmalu desno se vzpnemo na RAVNIK pri HOTEDRŠČICI, do cerkve Sv. Barbare je bilo potrebno peš. Zgoraj pa trije lastovičarji in pozerski zelenec. Bila pa je tudi klopca s srčkom, kar prav bi prišla kakšna Mucica za zraven. Cerkev je bila žal zaprta. Pot nadaljujemo v HOTEDRŠČICO, cerkev je bila tudi zaprta, a nam jo odpre in razkaže mežnarica, še kor si smemo ogledati. Na drugi strani zagledamo smerokaz mlin, mlina ne najdemo, a najdemo še boljše MAČJO VAS s posebnim kamnom za napovedovanje vremena. Vrnemo se na glavno cesto levo in kmalu zavijemo desno v ŽEJNO DOLINO ... Cesta je bila makedamski in vas čas vozimo "po glavni", ko pridemo do asfalta smo v civilizaciji, a kmalu ugotovimo, da je asfalt le okoli kmetije na robu gozda. Vrnemo se in nadaljujemo po cesti, ki kmalu postane gozdna ... a je lepa in zato nadaljujemo prispemo do SNEŽNIH JAM (prav na nobenem zemljevidu niso označene ... čez nekaj časa prispemo med hiše na asfalt. Kje smo - nekje v Slovenije, vse ceste nekam peljejo. Nekje na vrhu se ustavimo pri kapelici, mogoče je MEDVEDJE BRDO. Na bolj glavni cesti zagledamo puščico DINOZAVROVE STOPINJE ... no nadaljujemo do njih ... ko se vračamo, nekje vmes slikamo rzgled, ustavi avto in voznica vpraša, kako se pride do ... Težko je odgovoriti, če pa še sam ne veš, kje si ... pojavi se smerokaz Zavratec, pogledamo v Atlas Slovenije, v kraju je cerkev. Ogledamo si lepo cerkev Sv. Urha v ZAVRATCU, potem pa se končno spustimo na glavno cesto Rovte - Žiri, nadaljujemo levo na Žiri, a se zelo kmalu pojavi smerokaz Vrh Svetih treh kraljev. Vzpnemo se po ozki in strmi cseti navzgor. Še postanek v HLEVIŠČU in že smo na VRHU SETIH TREH KRALJEV, vrata cerkve so bila odprta, a je mreža, je bil pa zelo lep razgled. Nazaj grede se ustavimo na SMREČJU pri cerkvi Marijinega vnebovzetja. V ŠENTJOŠTU se ustavimo na pokopališču, očeta našega ravnatelja, potem si ogledamo cerkev Sv. Janeza Evangelista, ter se pogovarjamo s stricem salezijanskega inšpektorja. Še postanek ob cerkvi v VRZDENCU in že smo pri ZOO Rožman ... čeprav si doma ogledamo spletno stran, nikjer ne piše, da je ZOO zaprt. Lastnik pravi, da birokracija, in da je objavljeno na STA. V HORJULU si ogledamo cerkev Sv. Marjete, potem pa se vzpnemo na KORENO, zraven cerkve je bil včasih velik križ, viden od daleč, sedaj pa je mobilni oddajnik. Še ogleda kapelice v HORJULU in postanek pri zaprti cerkvici v BREZJU. Še postanek na DOBROVI, zunaj je bil Miro Šlibar, a ni imel ključa ... torej pri zaprti cerkvi. Vračamo se po Tržaški cesti proti domu, kamor prispemo ob 17:15 - hitro h kuhanju kosila, pa k šmarnicam. Za nami pa je zelo lep dan.

DOLNJI LOGATEC - cerkev Sv. Miklavža

GORNJI LOGATEC, cerkev Rožnovenske Matere Božje

cerkev Sv. Janeza Evangelista

RAVNIK PRI HOTEDRŠČICI

cerkev Sv. Barbare

lastovičar

šoja

zelenec v vsej svoji lepoti

manjka modrooka Mucica

nekje vmes

mogoče MEDVEDJE BRDO

DINOZAVROVE STOPINJE

še čez travnik na drug breg za razgled

nekje ob eni bolj "glavni" cesti

ZAVRATEC in cerkev Sv. Urha

HLEVIŠE

VRH SVETIH TREH KRALJEV

spet srček

SMREČJE

ŠENTJOŠT

VRZDENEC

ZOO PARK ROŽMAN (žal zaprt)

HORJUL, cerkev Sv. Marjete

KORENO

ti pa uživajo v razgledu

HORJUL, kapelica Sv. Jožefa

BREZJE

DOBROVA

1 udeleženec tega izleta: Mirko (Canon EOS SL3, Canon 18-55MM, Sony DSC HX400)