youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3289. IZLET - nedelja, 01. 01. 2023

- 01. 01. 2023 -

Kubed - Sveti Anton - Marezige - Pomjan - Babiči - Šmarje - Krkavče - Padna - Koper - Logatec

Po stari družinski navadi (26 let) se na novegaleta dan odpravimo na Krkavče gledat jaslice. In tudi tokrat je bilo. Po deveti dopoldanski maši, ko pridemo domov in se preoblečemo, se ob 10:30 odpravimo na pot po primorski AC. Že v Postojni se je na cesto spustila gosta megla in hitrost vožnje na AC je bila omejena na 40 km/h. Ko pri izvozu za Hrastovlje AC zapustimo je bilo že malo bolje. Prvi postanek ob 11:45 naredimo pri Sv. Florjanu v KUBEDU, nadaljujemo mimo pokopališča in čez Dvori prispemo na SVETEGA ANTONA, na MAREZIGE, kjer naberemo nekaj rožmarina, na POMJAN in do Sv. Ivana v BABIČE, kjer je šipek. Šele v ŠMARJAH je bila cerkev odprta in si ogledamo jaslice. Potem pa mimo Koštabone ob 13:25 prispemo v KRKAVČE - jaslice v Muzeju na prostem in v cerkvi Sv. Mihaela. Še do Krkavškega kamna po brin in šipek, potem pa v smeri PADNE, kjer se ustavimo še pri pokopališki cerkvi Sv. Saba. Vračamo se po Šmarski cesti in v KOPER kar pademo. Parkiramo za 1 EUR pred stolnico, kjer ob 14:40 prisluhnemu največjim orglam v Sloveniji. Še postanek ob Naravnem rezervatu Škocjanski zatok, potem pa na AC. Okoli Nanosa je bila spet megla. Še zadnji postanek ob 15:45 pri naši oskrbovanki v LOGATCU - toliko, da voščimo za novo leto. Po stari cesti na Vrhniko in na AC in proti domu, kamor prispemo ob 16:32. Za nami pa je zelo zanimiv začetek leta.

KUBED

KOPER - stolnica

zgoraj pri orglah

ob cesti: Škocjanski zatok

na AC v Logatec, potem pa na AC in domov.

(Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD in Canon SX70)