youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3231. IZLET - četrtek, 27. 10. 2022

- 27. 10. 2022 -

Pokljuka - Bled - Resje - Brezje - Srednja Dobrava - Jamnik

Dopoldne se namensko odpravimo na GORENJSKO, tokrat na pokopališče pred praznikov Vseh svetih. Na pot se odpravimo ob 9:20, in sicer po gorenjski AC ... dopoldne je bila še kar megla, vse do najlepšega dela, kjer se na desni strani nad polji dviga cerkev Sv. Miklavža. Od tu dalje pa je lep sončen dan. Ker smo ravno na tem koncu izkoristimo čas še za gobe, tako da ob 10:42 prispemo na POKLJUKO ... gob (jurčkov) ni, le 5 lisičk ... je bil pa do poldne lep sprehod po neokrnjeni naravi. Nazaj grede se vmes še nekje ustavimo (po zemljevidu nad Šuštarjevim rovtom) z razgledom. Potem pa se spustimo na BLED, kjer se ustavimo na pokopališču, ter obiščemo domače, prijatelje in znance. Ker je na tem delu na AC zožanje se vračamo po stari cesti v RESJE, kjer se oskrbimo z jabolki, potem pa čez Črnivec in Noše prispemo na pokopališče na BREZJE obiskat sestro Manco. Za konec pa še k Mariji Pomagaj v baziliko. Ker je bil dan zelo lep, se odločimo za pozdrav "od zgoraj". Ker sekamo nadaljumemo čez Otoče in Mišače na SREDNJO DOBRAVO, potem pa čez Kropo na JAMNIK ... prav do cerkve se ne sprehodimo, se za lep razgled ustavimo že prej. Nazaj se vračamo v smeri Dražgoš, dol v Selce in nazaj čez Škofjo Loko ... Za konec še v Mcdonalds po hrano in domov na kosilo ob 16:20. Za nami pa je zelo lep dan.