- 3060. IZLET - nedelja, 27. 03. 2022

- 27. 03. 2022 -

Tabor - Podbrezje - Hraški mlaki - Zbiljsko jezero

Popoldne po kosilu se odpravimo na pobožnost križevega pota k Žalostni Materi Božji na Tabor. Na pot se odpravimo ob 14:40, in sicer po Celovški cesti in naprej po gorenjski AC do izvoza Tržič / Kropa. Avto parkiramo ob njivi in se peš odpravimo na TABOR do cerkve Marije Sedem Žalosti, ki je bila prvotno posvečena Sv. Benediktu. Ker smo dovolj zgodaj, si najprej ogledamo cerkev. Ob 15:30 se prične pobožnost križevega pota, ki so ga vodili romarji iz Preddvora in Križ. Potem pa sledi lepa sveta maša. Nadaljujemo v PODBREZJE, kjer si ogledamo nekaj zelo lepih kapelic, in se ustavimo pri cerkvi Sv. Jakoba. Potem pa čez Bistrico na AC do izvoza za Vodice. Sprehod ob HRAŠKIH MLAKAH, kjer motimo čopaste ponirke med dvorjenjem. Za konec pa se ustavimo še pri ZBILJSKEM JEZERU. Vračamo se čez Medvode in po Celovški cesti, ob 19:35 pa srečno prispemo domov. Za nami pa je zelo lepo popoldne.

TABOR

čopasti ponirki med dvorjenjem - VIDEO - - VIDEO - - VIDEO - - VIDEO -

ZBILJSKO JEZERO

reglja v vsej svoji lepoti - VIDEO -

2 udeleženca: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70)