- 3059. IZLET - sobota, 26. 03. 2022

- 26. 03. 2022 -

Šmarje pri Jelšah "DEKANIJSKO POSTNO ROMANJE"
muzej Baroka - križev pot - Predenca: romarska cerkev Sv. Roka - gostilna Krpan - cerkev Marije Vnebovzete

Tokrat se odpravimo na dekanijsko postno romanje v ŠMARJE PRI JELŠAH. Ker nas je šlo iz naše rakovniške župnije samo štiri, se ob 7:10 zberemo z rudniškimi na končni postaji 3-ke. Od doma se odpravimo ob 6:20, da smo pravočasni na avtubusu št. 3 na Strelišču ob 6:43. Na končno postajo trojke prispemo ob 6:53 in potem počakamo še na 8 rudniških romarjev. Avtobus s preostalimi pa nas pobere šele ob 7:35, ko vsi skupaj pričnemo z dekanijskim romanjem. Pot nadaljujemo po štajerski AC. Romanje pričnemo z jutranjo molitvijo in hvalnicami. Od duhovnikov so z nami: viški kaplan Boštjan, ki je tokrat tudi vodič, bolniški duhovnik Miro Šlibar in rudniški župnik Lojze. Prvi 20-minutni postanek naredimo ob 8:10 na Trojanah, potem pa nadaljujemo naprej po AC do izvoza za Dramlje, ker je bila cesta vmes zaprta nadaljujemo čez Bukovžlak in Teharje, ob 9:38 pa končno prispemo v ŠMARJE PRI JELŠAH, ta čas molimo žalostni del rožnega venca. Ob 9:45 ob strokovni razlagi sledi ogled Muzeja Baroka, ob 10:55 pa pričnemo s pobožnostji križevega pota do cerkve Sv. Roka. Pri zadnji postaji zmolimo še Angelovo češenje, in ob 12:11 vstopimo v cerkev Sv. Roka, kjer se ob 12:23 prične slovesna romarska sveta maša. Po končani slovesnosti najprej še zmolimo k Sv. Roku s priprošnjo za zdravje, ob 13:05 pa naredimo še skupinsko fotografijo, si ogledamo cerkev, ter se ob 13:18 z avtobusom že spuščamo do Gostilne Krpan (13:32 do 15:30 svečano kosilo), zadnji postanek naredimo v župnijski cerkvi Marije Vnebovzete med 15:45 in 16:00, kjer se v molitvi spomnimo tudi našega dekana Mirka in vseh, ki niso mogli z nami. Vračamo se po štajerski AC, najprej izpolnimo še Sinodalni vprašalnik, zatem pa romanje zaključimo z večernicami. Ob 17:26 nas avtubus odloži na Strelišču. Za nami pa je zelo lep romarski dan.

6:53 na končni postaji 3-ke na Rudniku - čakajoč preostale romarje in romarski avtobus

7:35 pričetek romanja

na Trojanah se imajo MAČKI lepo - vsaj ti trije, ki se grejejo na toplem soncu

nadaljevanje po AC proti Vranskem

pogled na Goro Oljko in grad Žolnek

pogled na Sv. Rozalijo (Zlateče pri Šentjurju)

mimo Proseniških jezer

na poti proti Celju

ob štajerski AC

pogled na Rakovnik iz avtobusa

3 soudeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Marinka

z avtobusom in ostalimi romarji