- 3039. IZLET - sobota, 26. 02. 2022

- 26. 02. 2022 -

Cerklje na Gorenjskem - Pšata - Grad - grad Strmol - Trata - Adergas - Olševek - jezero Črnava - Preddvor - Bobovek: "Krokodilnica - Čukova jama - Ledvička" - Hraški mlaki

Na pot se odpravimo, takoj ko se odločimo kam bomo šli - ob 10:08, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po gorenjski AC do izvoza za Vodice. Čez Vodice in Brnik ob 10:38 prispemo v CERKLJE NA GORENJSKEM, kjer si ogledamo cerkev Marijinega vnebovzetja, nadaljujemo naprej in desno v PŠATO do cerkve Marije Magdalene - cerkev je bila seveda zaprta, a je imela kukalo ... poznje pa je prišel mežnar in je cerkev tudi odprl. Nadaljujemo v GRAD do Sv. Helene in do GRADU STRMOL, še postanek pri kapelici v Velesovu in že smo v TRATI pri Sv. Marjete. Malo pred poldnem prispemo v ADERGAS do cerkve Oznanjenja Device Marije, potem v OLŠEVEK do Sv. Mihaela, cesta na Možjanco je bila zaprta, tako da naslednji postanek JEZERO ČRNAVA (12:25-13:05), nadaljujemo v PREDDVOR, cerkev Sv. Petra je bila žal zaprta, vmes pa še skoči v Merkator po tri kvase (za krofe). Nadaljujemo čez Srednjo in Spodnjo Belo v BOBOVEK, kjer sem med 13:30 in 14:00 sprehodimo ob KROKODILNICI, ČUKOVI JAMI in LEDVIČKI, potem pa čez Mlako na Ac, ker ravno zagledamo tablo Okroglo, nadaljujemo čez industrijsko cono, a prispemo v Naklo ... Naklo vsekakor ni bilo v planu, cesta na Okroglo pa je bila v delu, vrnemo se nazaj in na Ac. Zadnji postanek ob 14:20 naredimo pri HRAŠKIH MLAKAH. Ob 14:39 se vračamo proti domu, ob 15:00 pa smo že doma na kosilu. Za nami pa je lep dan.

ob poti

ČUKOVA JAMA

LEDVIČKA

HRAŠKI MLAKI

potem pa na AC in proti domu.

2 udeleženec tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)