- 3056. IZLET - nedelja, 20. 03. 2022

- 20. 03. 2022 -

Strmica - Krvava Peč - Purkače - Centa - Zapotok - Četež - Želimlje - Ljubljansko Barje

Popoldne po kosilu se odpravimo na pobožnost križevega pota, tokrat na Krvavo Peč. Od doma ob 14:00 po Ižanski cesti, čez Ig in naprej proti Kureščku ... a "po najkarjši poti" - V Škrlije zavijemo desno smer Tlake / Petelinove doline, cesta kmalu postane gozdna. Nadaljujemo po vrhu med Mokrcom in Iško, nad Kozlovimi stenami, mimo Petelinovih dolin. Prvi postanek naredimo ob 14:27 v STRMCI s pogledom na Benko, Osredek, Kozlove stene in dolino Iške ter Zale. Ob 14:36 pa smo že pri križu na KRVAVI PEČI ... parkiramo, ob 15:00 pa se prične križev pot, ki ga zaključimo v cerkvi Sv. Lenarta. Sledi ogled cerkve. Vračamo se po glavni cesti, s postankom ob 16:15 v PURKAČE s pogledom na Sv. Primoža, Sv. Gregorja, Rob in Veliki Osolnik. Ob 16:23 se ustavimo v CENTI, kjer nam dam polepšajo ovce in koze, potem pa čez Osredek na ZAPOTOK, spust v ČETEŽ in že smo pri Sv. Vidu v ŽELIMLJEM ob 17:02, še obisk salezijancev. Potem pa po stari "kočevski magistrali" še postanek na LJUBLJANSKEM BARJU ... cesto so zravnali in je prevozna. Ob 17:35 se čez Škofljico in Lavrico vračamo proti domu, za nami pa je lepo popoldne.

STRMICA, pogled na dolino Iške in Zale ...

KRVAVA PEČ

Križ, pri katerem se prične pobožnost križevega pota

cerkev Sv. Lenarta

ŽELIMLJE

cerkev Sv. Vida

LJUBLJANSKO BARJE

prenovljena "stara Kočevska magistrala"

3 udeleženci: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Marinka