youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3252. IZLET - četrtek, 17. 11. 2022

- 17. 11. 2022 -

Ribniki pri stari opekarni

Za ob 9:00 smo naročeni na obisk v Logatec. Že zgodaj zjutraj najprej pregledamo prometne kamere, še posebej tisto nad kakšnim nadvozom. In že zjutraj je bilo doma v primerjavi z drugje kar lepo vreme. Na pot se odpravimo ob 8:30 ob Dolenski železnici, desno na Peruzzijevo in na primorsko AC. V Logatec prispemo ob 8:55 in še malo pred 9:00 smo v vratarnici ... v domu imajo zelo "organiziran sistem" - obiski so le na POL ure ... ko pridemo, nas pozdravi vratarica, in pove naj počakamo, da nekaj nese ... zraven je še sestra ... Po 12 min se vrne vratarica, da se lahko podpišemo na list in nam izmeri temperaturo ... oskrbovanke pa še vedno ni ... nihče ji ni sporočil, da ima obisk ... jo pač pokličemo po telefonu, in počakamo da pride dol ... "POL" ure v prazno. Nadaljujeva v Napoleona na tortico in vsak dve kavi s smetano ... vmes pogovor nanese tudi na občasno neodzivnost ogleda posnetkov 452 ... pa čeprav je vsakič drug posnetek, raznolikih je še za dva meseca, z včerajšnjim odkritjem "processional no. 160" pa se bo zbirka še povečala. Pogovarjava se tudi o tem, kako se bo prenavljala cerkev na Rakovniku ... Po obisku se vračamo po stari cesti na Vrniko s postankom ob RIBNIKIH PRI STARI OPEKARNI, ob katerih se tudi sprehodimo. Ko se vračamo prične rahlo deževati. AC zapustimo na izvozu Center, a ker v daljavi vidimo da je policijska kontrola (gume so naročene ... obstoječe pa imajo kakšne 2mm profila manj ... obrnemo na parkirišču) in AC zapustimo na Rudniku. Domov se vrnemo natanko ob poldne, za nami pa je lepo dopoldne. Tudi pri nas prične kmalu deževati, na nadvozu pa je lepše.

1 udeleženec tega sprehoda: Mirko (Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD)