- 3143. IZLET - četrtek, 14. 07. 2022 - 1. del

- 14. 07. 2022 -

1. del

Pancan Pancano - Naravni rezervat Izliv Soče Isola della Cona - Lagunska ribogojnica Valle Cavanata - Škocjan San Canzian d'Isonzo - Logatec

Novo (21. 4. 2022) YOUTUBE kanal (NaIzletu.Si) do kratkih filmčkov je dostopen vsem, tudi današnjih 34.

Na pot se odpravimo ob 6:05, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in na primorsko AC do menjnega prehoda Fernetiči, nadaljujemo po italijanski AC do izvoza za Gorico, čez Tržič in že se ob 7:30 sprehajamo po panoramsko-razgledni pešpoti ob Jadranskem morju v PANCANU. Ob 8:45 pa nadaljujemo in malo pred 9:00 prispemo v NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE ... na veliko presenečenje je bilo vse zaprto, najprej se sprehodimo do čebelarjev, a teh ni ... nazaj do prve opazovalnice, kjer piše - v četrtek zaprto ... mimoidoči pove, da je vstop prost. Do 12:22 se sprehodimo po poti do Soče in okoli celotnega kroga ... za konec nas z razdalje 20 cm pozdravijo še močvirski konji. Pot čez Sočo nadaljujemo v NARAVNI REZERVAT LAGUNSKA RIBOGOJNICA, kjer nas pričakajo plamenci, rjave in čopaste čaplje. Ob 13:25 pa se vračamo, še postanek pri zaprti cerkvi v ŠKOCJANU ob 13:41 in že smo v trgovskem centru v Tržiču. Ob 15:00 se po AC vračamo, zaradi gneče pri Postojni AC zapustimo in nadaljujemo po stari cesti. Malo po četrti se ustavimo v LOGATCU ... bolj za pozdrav ... a potem vseeno postane "nenaročen" obisk s kavico in sladoledom v Napoleonu. Ob 17:00 se po stari cesti vračamo do Brezovice, potem na AC in proti domu, potem pa še k sveti maši. Za nami je lep dan.

PANCAN - panoramska pešpot s pogledom na Jadransko morje 7:30

zanimiva morska bitja

naprej po cesti

NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE 9:00

pri čebelarjih je bilo vse zaraščeno

prvi čebelar ... čebelarji sedaj gnezdijo kar v otočku (prva opazovalnica ob Soči)

in končno prispemo do Soče (9:58)

povezava na DRUGI del

2 udeleženca: Mirko (Canon EOS SL3, Canon 18-55MM, Laowa 100mm f/2.8 2x Ultra Macro APO, Sony DCS HX400V, Sony DSC HX90B), Lucija (Canon SX70)