- 3030. IZLET - nedelja, 13. 02. 2022

- 13. 02. 2022 -

Gabrje - Hrastnik - Limbarska Gora - Moravče - Imenje - Gradiško jezero - Gradišče

Popoldne po kosilu se odpravimo na Limbarsko Goro, in sicer po štajerski AC do izvoza Krtina in naprej čez Moravče. Prvi postanek naredimo v GABRJU ob 14:47 z ogledom kapelice, sledi HRASTNIK (14:58) in ob 15:03 smo že na LIMBARSKI GORI, najprej pri kapelici, potem še na vrhu pri cerkvi Sv. Valanetina. Ob 15:35 se spustimo po drugi cest. Ob 15:52 se ustavimo pri kapelici v MORAVČAH, nadaljujemo čez IMENJE (16:00) in že smo pri GRADIŠKEM JEZERU ... (enkrat bomo šli cel krog, tokrat smo že malo pozni in večji del je bil že v senci). Za konec, ob 16:55 pa se ustavimo še pri Sv. Marjeti v GRADIŠČU - imamo srečo, cerkev je bila odprta, notri pa mežnar ... sledi ogled z vodstvom. Ob 17:15 se spuščamo v Lukovico, potem pa na AC in proti domu. Za nami pa je lepo popoldne.

doma na vrtu

GRADIŠČE

GRADIŠKO JEZERO

cerkev Sv. Marjete

3 udeleženci tega sprehoda: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Marinka