- 3029. IZLET - sobota, 12. 02. 2022

- 12. 02. 2022 -

Zalog - Postojnska kotlina: povirje Nanoščice - Predjama - Landol - Fara

Dopoldne še ne vemo, kaj bi počeli ... na Bled ... Odločimo se do cerkvice v Postojni, kjer je bil leta 1996 sedaj že Sveti papež Janez Pavel II. Na pot se odpravimo ob 10:00 po primorski AC do izvoza Postojna, in tik ko zapustimo AC še preden prispemo v Postojno zavijemo levo v ZALOG. Ob 10:43 najprej do Marijine kapele s Planinske Gore, potem pa po cesti nadaljujemo do razpotja, ki vodi do cerkve Sv. Danijela. Parkiramo ob polju in se sprehodimo do križa in do cerkve. Na drugi srani križa proti AC pa je že močno pihalo. Skozi okna si ogledamo cerkev, še celo jaslice so bile še vedno v njej. Ob 11:10 se vrnemo do avta in nadljujemo v "Postojno" le do krožišča in potem po glavni cesti v smeri Razdrtega. Kmalu zavijemo desno v Mali Otok, a cerkve Sv. Elizabete ne najdemo. Nadaljujemo po makedamu v smeri Zagona. Parkiramo ob cesti tik pred mostom čez Nanoščico, in se ob 11:30 sprehodimo po POSTOJNSKI KOTLINI, ob reki Nanoščici. Najprej mimo Zagonskega mlina, a pot nadaljujemo. Nanoščico prečkamo čez brv in potem na drugi strani prispemo v močvirje ... pred nami se kaže makedamska cesta, a kaj ko je vmes voda. Končno na cesti (12:30) ... a kaj ko ta ne pelje do avta, le daleč okoli. Po občutku in orentaciji pot skrajšamo in po bližnjici 13:20 le prispemo do avta. Čez Zagon nadaljujemo v PREDJAMO, kjer si med 13:41 in 14:12 ogledamo cerkev Žalostne Matere Božje in Predjamski grad. Nazaj grede se ustavimo še pri obeh cerkvah v LANDOLu, za konec pa še v FARI. potem pa nazaj po isti cesti na AC in proti domu, kamor prispemo ob 15:20. Za nami pa je lep dan.

ZALOG

pogled na Sveto Trojico

in cerkev Sv. Danijela ter križ na mestu, kjer je leta 1996 sveti papež Janez Pavel II obiskal Slovenijo

pogled na Sv. Elizabeto v Malem Otoku

POSTOJNSKA KOTLINA in reka Nanoščica

pri Zagonskem mlinu

čez brv

močvirje

in končno na trdnih tleh

končno - pogled na avto

PREDJAMA - mačji sprejem

PREDJAMSKI GRAD

MAČEK PREDJAMSKI

LANDOL

FARA

potem pa na AC in proti domu.

2 udeleženca tega sprehoda: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)