youtube kanal NaIzletu.Si ™

- 3213. IZLET - sobota, 08. 10. 2022

- 08. 10. 2022 -

Beltinci "Srečanje Slovencev, Hrvatov in Madžarov - Skupaj na poti vere in miru"
Beltinci - Odranci - Gornja Bistrica - Razkrižje - Naravni rezervat Ormoške lagune - Velika Nedelja

Sobotni dan se je pričel zelo zgodaj, saj se ob 6:12 že odpravimo na pot, najprej na Petrol, nadaljujemo do Rudnika in naprej po štajerski AC in po Pomurski hitri cesti, z vmesnim postankom za WC v BELTINCE prispemo ob 8:30, ko parkiramo, si za 5 EUR pridobimo bon za hrano in smo ob 8:35 že na mestu, kjer se bo ob 9:00 pričela molitvena ura ob Srečanju Slovencev, Hrvatov in Madžarov. Ker je bilo časa še dovolj, si vmes ogledamo cerkev Sv. Ladislava in se zaustavimo ob njegovih relikvijah. Ob 9:00 pa se prične molitvena ura, čas do svete maše pa zapolni godba. Potem pa se prične slovesna procesija z banderami in ob 10:00 svečana sveta maša, ki jo je vodil naš nekdanji župnik, soboški škof msgr. dr. Peter Štumpf. Po končani slovesnosti so se predstavile še folkrone skupine iz vseh treh držav. Sledi zelo okusno kosilo, za konec pa se še enkrat zaustavimo ob relikvijah Sv. Ladislava v cerkvi. Ob 13:35 Beltince za puščamo in že smo v cerkvi Sv. Trojice v ODRANCIH. Nadaljujemo v Črenšovce in desno čez Bistrico, kjer si v GORNJI BISTRICI ogledamo cerkev sv. Antona Padovanskega, še v RAZKRIŽJE do Sv. Janeza Nepomuka. Potem pa čez Presiko v MIKLAVŽA, kjer je bila cerkev zaprta in že smo Ormožu v NARAVNI REZERVAT ORMOŠKE LAGUNE, nazaj grde se ustavimo še na VELIKI NEDELJI, potem pa čez Ptuj, mimo Kirdičevega v Slovensko Bistrico in na AC. Domov se srečno vrnemo po natanko 12 urah, ob 18:25. Za nami pa je lep in duhovno zelo bogat dan.

BELTINCI, 8:35

NARAVNI REZERVAT ORMOŠKE LAGUNE

ORMOŠKO JEZERO

VELIKA NEDELJA

Canon EOS SL3, TAMRON 18-400MM F/3,5-6,3 DI II VC HLD, Canon SX70)