- 2964. IZLET - nedelja, 31. 10. 2021

- 31. 10. 2021 -

Vrh nad Želimljami: Sv. Peter - Zgonče: Sv. Primož - Lužarji - Sveti Duh - Volčje: Bloško jezero - Grahovo - Martinjak - Cerknica - Unec

Danes je prav poseben dan, saj je natanko 16 LET, od kar obstaja ta spletna stran. Sicer je nedelja, a se na pot odpravimo po poti prvega izleta ... vsaj delček poti. Na pot se odpravimo po tokrat malo bolj zgodnem kosilu. Ob 13:10 se že peljemo po Dolenjski mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice in naprej po kočevski magistrali čez Pijavo Gorico. Prvi postanek naredimo pri odcepu za Vrh, kjer zavijemo levo in na koncu table Gradišče parkiramo avto. Ob 13:25 se čez travnike odpravimo do cerkve Sv. Petra na VRH NAD ŽELIMLJAMI ... to je bil tudi cilj prvega izleta, le da je bila tistega dne gosta megla. Natanko v eni uri prijetnega sprehoda, pridemo nazaj do avta. Nadaljujemo čez Turjak in Rašco, desno čez Knej in levo v Mišjo dolino, čez Tomažine desno se vzpnemo v ZGONČE do cerkve Sv. Primoža (14:52 do 15:22). Pot nadaljujemo po poti rimskih obramnih zidov čez Bane in Nerede do LUŽARJEV do cerkve Sv. Ožbolta in na začetek do bajerčka, potem pa v smeri Nove Vasi. Ob 15:47 smo v SVETEM DUHU, pri cerkvi Sv. Duha, potem pa že prispemo v VOLČJE (15:56) najprej do Bloškega jezera ... v 16 letih je zapuščeno Volčje jezero postalo pomembna turistična točka. Za konec pa še postanek pri cerkvi Sv. Volbenka, kateri danes goduje. Ker se je že mračilo ne nadaljujemo na Grad Snežnik, a se nazaj grede vračamo čez Bloško Polico v smeri AC, s postankom v GRAHOVEM ... z obljubljeno pizzo ni bilo nič, saj župnika ni bilo doma. Ustavimo se še pri ljubki cerkvici Sv. Vida v MARTINJAKU in ob 16:53 pri tokrat odprti cerkvi v CERKNICI, a v cerkvi je bila čista tema. Nadaljujemo čez Rakek proti AC, v daljavi zagledamo na desni strani razvsetljeno cerkev. Parkiramo pred njo ... iz cerkve so se slišale mogočne orgle in slovesno pete Litanije Srca Jezusovega (moški zbor 4-glasno), avto preparkiramo k OŠ, in se odpravimo v polno cerkev. Verjetno nam je bilo namenjeno, da 16. obletnico zaključimo s slovesnim Evharističnim blagoslovom ob zaključku celodnevnega češčenja ... in ko smo ravno v cerkvi, ostanemo še pri slovesni sveti maši. Na koncu maše izvemo, da smo v UNCU v cerkvi Sv. Martina. Ob 18:26 se po primorski AC vračamo proti domu. Za nami pa je zelo lep izlet.

VRH NAD ŽELIMLJAMI

SVETI PETER

tudi v Ljubljano se vidi: Nebotičnik, Sveti Jakob, Ljubljanski grad ...

na parkirišču pa nas je pričakal še metuljček

Tomažini - pogled na Sveti Gregor

ZGONČE

SVETI PRIMOŽ

tudi na drugi strani zidu ni bilo kaj več razgleda, včasih ni bilo tako zaraščeno

LUŽARJI

SVETI DUH

VOLČJE - BLOŠKO JEZERO

Sv. Volbenk

na dnu kapelice je vodni izvir

GRAHOVO

MARTINJAK - cerkev Sv. Vida

CERKNICA

vse fotografije so nastale v popolni temi

UNEC - cerkev Sv. Martina

potem pa na AC in proti domu.

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)