- 3000. IZLET - sreda, 29. 12. 2021

- 29. 12. 2021 -

- jubilejni 3000. izlet -
Celje - Teharje - Vrhe - Šentjur - Završe pri Grobelnem - Šentvid pri Grobelnem - Ponikva - Uniše - Primož pri Šentjurju

Za najin jubilejni 3.000 izlet si simbolično izbereva poštno številko 3000 CELJE, in seveda ogled Celja, vsaj tisti del, ki naju najbolj zanima. Na pot se odpraviva 8:20 ob Dolenjski železnici, levo na Galjevico in desno na Dolenjsko cesto. Ob 8:27 čakajoč na zelen semafor slikava pogled na Rudniško cerkev, potem pa nadaljeva po štajerski AC - v megli seveda, kot na najine prvem izletu. Nekje pri Vranskem pa se je pričelo kazati sonce. Ob 9:22 parkirava nasproti Mohorjeve založbe v CELJU (2 uri 1,8 EUR) in bil je lep sončen dan. Najprej si ogledava frančiškansko cerkev Marijinega vnebovzetja iz 13. stoletja, lepe jaslice ... nadaljujeva po ljubkih uličicah s slasnimi dobrotami in mikavnimi okraski do stolnice Sv. Danijela, prečkava Savinjo in že se po kapucinski štengah vzpenjava do kapucinskega samostana in cerkve Sv. Cecilije. Vračava se po isti poti do avta, kamor prispeva 11:14. Z avto nadaljujeva pod progo na drugo stran in se ob 11:34 vzpneva do Sv. Jožefa, od koder se odpre čudovit pogled na zasnežene Kamniško-Savinjske alpe in Uršlo Goro. Po ogledu cerkve in jaslic 12:06 nadaljujeva v TEHARJE, naprej si ogledava cerkev Sv. Martina, potem pa nadaljujeva še do Sv. Ane na VRHE, ta cerkev je bila žal zaprta. Potem po glavni cesti do Sv. Jurija v ŠENTJUR in naprej v smeri Grobelnega, do cerkve Marije dobrega sveta, cerkev je sicer mogočna, a kaj ko je bila zaprta. Ob 13:40 prispeva do cerkve Sv. Vida v ŠENTVID PRI GROBELNEM - tu je bilo zanimivo, ključ je bil kar v vratih, pa tudi odklenjena je bila. Zadni postanek narediva na SLOMŠKOVI PONIKVI z ogledom cerkve Sv. Martina, v daljavi pa že opazujeva lepo cerkev Sv. Ožbalta na UNIŠE, pri njej se ustaviva ob 14:30, kjer se tudi skupaj fotografirava. Spuščava se čez PRIMOŽ V ŠENTJURJU v Hotunje, desno v Dole, v Mol na WC in na AC do Rudnika, kjer se ustaviva še v McDonaldsu, ob 16:00 pa 3.000 izlet zaključiva za domačo mizo s kosilom iz Drive-ina. Zvečer pa se na Rakovniku zahvaliva še Mariji Pomočnici za lepih in čudovitih 3.000 izletov. In tudi danšanji dan je bil čudovit.

8:27 - čakajoč na zeleno - pogled na RUDNIK

CELJE - Sv. Jožef

Čudovit pogled na Kamniško-Savinjske Alpe

v Celjski škofiji SINODA na vsakem koraku

za to sliko je bilo na srednjem delu sonce premočno

TEHARJE 12:16 in cerkev Sv. Martina

UNIŠE in cerke Sv. Ožbalta 14:25

še najina skupna za 3.000 izlet - v ozadju (spodaj) Slomškova Ponikva

pogled iz avta PRIMOŽ PRI ŠENTJURJU

14:50 pri Mol (pogled na oblake, potem pa na AC)

in proti domu.

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)