- 2962. IZLET - petek, 29. 10. 2021

- 29. 10. 2021 -

Blejska Dobrava - Lipce: jezero Moste - Bled - Mala Osojnica 685m - Velika Osojnica 756m - Ojstrica 611m - Bled - Brezje

Na pot se odpravimo ob 8:15, in sicer na SONCE (vsaj po vremenski napovedi) na GORENJSKO. Ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po gorenjski AC. Ker odcep za Bled zamudimo AC zapustimo pri odcepu za Gorje / Lipce. Prvi postanek, ob 8:54 naredimo pri cerkvi Sv. Štefana v BLEJSKI DOBRAVI, cerkev je bila seveda zaprta, pot nadaljujemo v LIPCE, in sicer do kampa in do JEZERA MOSTE (jezera, do katerega na ptičarijadi nismo našli poti). Potem pa na Kočno in levo v PODHOM, sledi spust na BLED, kjer ob 9:51 parkiramo nasproti pokopališča. K sreči že imajo Easypark sistem - v našem primeru je to zelo dobrodošlo, saj ko ne veš koliko časa boš porabil, je težko plačati vnaprej, v tem primeru pa z mobijem podaljšuješ za eno uro. Najprej se ustavimo na pokopališču pri sorodnikih, prijateljih in znancih, potem pa nadaljujemo do jezera, in ob 10:12 pričnemo s sprehodom okoli njega. Po napovedi je bilo teoretično sončno ... a v praksi je bilo drugače. Ob 11:27 mimo Velike Zake prispemo na izhodišče za Osojnico. Sledi vzpon, vmes tudi po zelo strmih, skoraj navpičnih stopnicah. 12:13 - MALA OSOJNICA, 685 m, nadaljujemo na VELIKO OSOJNICO, 756 m, tu sledi razočaranje (12:49) klopca s srčkom ... okoli so namestili jekleno ograjo, in skozi srček se ne da več slikati blejskega otoka - vse so pokvarili z "zaščitno" ograjo, bolje bi bilo, da bi uredili oznake, saj nikjer ni table, kako se pride do klopce s srčkom. Na celi poti je vse slabo označeno. Sledi spust na OJSTRICO 611m. Ob 14:12 pa smo že nazaj ob jezeru. Še postanek v cerkvi Sv. Martina ob 15:27 in ob 15:39 nazaj na parkirišču. Zadnji postanek naredimo ob 15:58 pri Mariji Pomagaj na BREZJU. Ob 16:20 pa že na gorenjski AC in proti domu. Ko prispemo v Ljubljano pa je posijalo sonce. Kljub bolj megleno oblačnemu vremenu je bil zelo lep dan.

BLEJSKA DOBRAVA - Sv. Štefan

in "malo" bolj strme stopnice

MALA OSOJNICA, 685 m

pogled na Bohinjsko Belo

VELIKA OSOJNICA, 756 m (srček je nekoliko nižje)

še ena klopca, a brez razgleda

pot navzdol je strma, in ko tudi palca ni dovolj si je potrebno pomagati z mehkimi delčki

OJSTRICA 611 m

BLED - Blejsko jezero

cerkev Sv. Martina

nazaj na parkirišču

Slovensko Marijino narodno svetišče BREZJE, bazilika MARIJE POMAGAJ

potem pa na AC in proti domu.

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)