- 2922. IZLET - sobota, 11. 09. 2021

- 11. 09. 2021 -

Brezje "Molitveni dan za duhovne poklice" - Jamnik - Zgornja Besnica - Spodnja Besnica - Jama - Hraški mlaki

Tokrat se odpravimo na BREZJE na Molitveni dan za duhovne poklice. Od doma se odpravimo ob 7:40, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po gorenjski AC. Na BREZJE prispemo ob 8:15, po plačilu parkirnine 2 EUR se najprej zaustavimo pri Mariji Pomagaj v Baziliki. Ob 9:00 se prične molitvena ura in po njej slovesna sveta maša, ki jo je daroval ljubljanski nadškof msgr. Stanislav Zore. Po končani slovesnosti ob 11:36 pot nadaljujemo čez Kropo na JAMNIK k Sv. Primožu in Felicijanu - imamo srečo, saj so se pripravljali na poroko in je bila cerkev odprta. Dol se spuščamo v smeri Kranja. Še ogled cerkve Sv. Tilna v ZGORNJI BESNICI in postanek pri zaprrti cerkvi v SPODNJI BESNICI, nadaljujemo po stari cesti. Še postanek v JAMI in že prispemo do HRAŠKIH MLAK, potem pa na gorenjsko AC in proti domu na kosilo, ki nas je že čakalo. Za nami pa je zelo lep dan.

pogled z balkona - dan bo lep

na gorenjski AC - pogled na Tabor

spet nekje vmes

JAMA in reka Sava pred Trbojskim jezerom

HRAŠKI MLAKI

nova pridobitev - opazovalnica za ptice

druga mlaka pa se je posušila

sredi mlake

2 udeleženec tega "izleta": Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)