- 2970. IZLET - sobota, 06. 11. 2021

- 06. 11. 2021 -

Zijalo - Gradišče nad Vrhpečjo - Biška Vas - Mirna Peč - Novo Mesto - Polhovica - Grad Otočec - Ivančna Gorica

Ko ugotavljamo kam bi šli ... na Brezje, na Lom pod Tržičem, Zaplaz, ugotovimo, da že dolgo časa nismo bili v Zijalu. Na pot se odpravimo dopoldne, čez Rudnik in po dolenjski AC do izvoza Trebnje, mimo tovarne Trimo kmalu prispemo do Vrhpeči in odcepa - ZIJALO, kamor prispemo ob 10:28. Sprehodimo se do izvirov reke Temenice. Ob 11:18 se vzpenmo na drugo stran ceste do Sv. Ane v GRADIŠČU NAD VRHPEČJO, našo trditev, da je od tu lep razgled potrdijo tudi informacijske table, a kaj ko je cerkev zaraščena z drevjem - razgleda ni. Še postanek v BIŠKI VASI pri kapelici in že smo v lepo, še od škofovskega posvečenja ograšeni cerkvi Sv. Kancijana v MIRNI PEČI, kjer imajo zelo lepo pripravljeno za jutrišnjo zahvalno nedeljo. Še postanek na pokopališču in ob 12:15 že za 0,80 Eur parikarmo pred stolnico Sv. Nikolaja v NOVEM MESTU. Sprehodimo se še do Kandijskega mostu, kjer ugotovimo, da v NM PCT pogoj povsod (še) ni potreben, se sprehodimo do Frančiškanov, do Mestne hiše in se vrnemo nazaj do avta. Pot nadaljujemo v smeri Šenjerneja, a pravega odcepa levo ne najdemo. Prispemo v POLHOVICO in nadaljujemo po gozdni poti čez Kronovsko hosto v smeri Struge, a pred koncem postane gozdna vlaka z globokimi traktorskimi kolesnicami, vrnemo se nazaj na Kremelj, in Krko prečkamo natanko pri GRADU OTOČEC, kjer se me 13:45 in 14:15 tudi sprehodimo. Vračamo se po AC. zadnji postanek naredimo na pokopališču v IVANČNI GORICI, za konec pa si ogledamo še cerkev Sv. Jožefa. Ob 15:10 pa domov na kosilo, ki nas je že čakalo. Za nami pa je spet lep dan.

ZIJALO

GRAD OTOČEC

IVANČNA GORICA

cerkev Sv. Jožefa

potem pa na AC in domov na kosilo.

2 udeleženac tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Lucija (Canon SX70, 65x optični zoom, 4x digitalni zoom)