- 2644. IZLET - ponedeljek, 20. 07. 2020

- 20. 07. 2020 -

Bled - {Mala Osojnica - Velika Osojnica} - Brezje

Zjutraj se po gorenjski AC odpravimo na Bled. Prvi postanek za WC naredimo na počivališču Radovljica 8:17, kjer se je na Triglavu videl celo Aljažev stolp. Ob 8:52 parkiramo na BLEDU - nasproti pokopališča (še vedno brezplačno). Nadaljujemo na pokoališče obiskat sorodnike, potem pa do Blejskega jezera (09:07) - nadaljujemo ob jezeru do Velike Zake, kjer se ob 10:15 pričnemo vzpenjati na MALO OSOJNICO (658 m, 10:54), vmes med potjo so stopnice, ki so proti vrhu skoraj pravokotne. Ob 11:11 nadaljujemo do naslednje razgledne točke (11:14), potem pa navzgor do VELIKE OSOJNICE (756 m, 11:41) - nadaljujemo še do razgledne klopce s srčkom (11:44). Ob 12:15 se vračamo v smeri Male Osojnice potem pa proti Ojstrici (12:45), ter dol do jezera (13:01). Potem pa okoli jezera naprej (14:20). Še vzpon do cerkve sv. Martina, v Merkator po kruh in do avta se vrnemo ob 14:43. Zadnji postanek ob 15:09 naredimo pri Mariji Pomagaj na BREZJU, ob 15:29 pa se vračamo proti domu, kjer nas že nestrpno pričakujeta lumpa in bunkica (16:14). Za nami pa je lep dan.

na počivališču Radovljica - Triglav - Kredarica, Planika in Aljažev stolp

BLED - na pokopališču

ob Blejskem jezeru

vzpon na MALO OSOJNICO (10:18)

bolj ko gredo stopnice proti vrhu, bolj pravokotne (navpične) so

MALA OSOJNICA (10:54)

še pogled na drugo stran (11:14)

VELIKA OSOJNICA (11:41)

spust (12:15)

12:45

Blejsko jezero (13:01)

še en vzpon

cerkev sv. Martina

BREZJE

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90V, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)