- 2636. IZLET - sobota, 04. 07. 2020

- 04. 07. 2020 -

Kališe - Volovljek - Robanov Kot - Logarska Dolina - Matkov Kot - Podolševa - Sveti Duh - Luče - Nazarje - Šmihel - Golte - Mozirje

Tokrat malo drugače - na pot se odpravimo namensko - iskat prenočišče za porabit bone (za počitnice). Na pot se odpravimo ob 7:45 po štajerski AC do izvoza Domžale, nadaljujemo mimo Voljčjega Potoka, čez Kamnik in naprej proti Črnivcu, a še prej zavijemo levo v smeri Velike Planine. Prvi postanek ob 9:05 naredimo pri cerkvici sv. Ahacija na KALIŠE. Nadaljujemo na VOLOVLJEK, kjer se spustimo v Podvolovljek in nadaljujemo v Luče, tu zavijemo levo. Naslednji postanek pred kampom ob Savinji. Ob 10:00 dva neuspela poskusa iskanja prenočišča - vse zasedeno, ko pa se zapeljemo na konec ROBANOVEGA KOTA, dobimo eno prosto nočitev (iz petka na soboto). Nadaljujemo v Solčavo, kjer imajo prosto iz srede do petka, a vseeno pot nadaljujemo po plačilu 7,5 EUR v LOGARSKO DOLINO, kjer s plačilom 50 EUR potrdimo rezervacijo za dve noči. Nadaljujemo z raziskovanjem Logarske doline in pojemo malico. Ob 11:53 pa smo spet na glavni cesti, tokrat smer Pavličevo sedlo - ker je cesta zaprta, nadaljujemo po obvozu čez MATKOV KOT potem pa naprej po Solčavski panoramski cesti na PODOLŠEVO in SVETI DUH. Spustimo se nazaj v Solčavo na TIC, ter se vrnemo v LUČE, kjer si ob 14:30 ogledamo cerkev sv. Lovrenca. Nadaljujemo v NAZARJE, kjer je cerkev odprta, potem pa čez Mozirje na ŠMIHEL. Ob 16:15 prispemo na GOLTE, kjer nas pričaka pes spremljevalec. Najprej se sprehodimo do hotela potem pa še do jezera. Do avta se vrnemo ob 17:54, se spustimo v MOZIRJE, kjer lep dan zaključimo v cervi sv. Jurija s sveto mašo. Ob 19:45 se čez Lubijo vračamo proti AC in proti domu, kamor prispemo ob 20:45 - za nami pa je zelo lep dan.

ob poti - KAMNIK

GODIČ

KALIŠE - sv. Ahacij

v Ljubljani pa je še kar megla

v daljavi Snežnik

ŠMIHEL

Sveti Križ nad Belimi Vodami

sv. Uršula na Plešivcu

GOLTE in najin pes spremljevalec

pri Hotelu

skupinska - vsi trije

spust

Še enkrat ŠMIHEL

MOZIRJE - sv. Jurij

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom)