- 2533. IZLET - sreda, 01. 01. 2020

- 01. 01. 2020 -

Belvedere - Lucija - Parecag - Korte - Padna - Krkavče - Šmarje - Pomjan - Marezige - Sveti Anton - Naravni rezervat Škocjanski zatok

Na novega leta dan, se kot imamo navado v naši družini odpravimo na ogled jaslic na Krkavče. Od doma se odpravimo ob 7:36, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo ter na primorsko AC. Prvi postanek naredimo na BELVEDERE ob 8:55 s čudovitim pogledom na Izolo, Triglav - Julijske Alpe in Dolomite. Pot nadaljujemo v LUCIJO, in sicer v cerkev svete Lucije, kjer smo ob 9:30 pri praznični sveti maši. Maša je bila dvojezična - Slovensko italijanska in med obhajilom smo peli Veniti Fideli kar v italijanščini. Po sveti maši so si domačini in župnik voščili novo leto, mi pa smo si ogledali jaslice. Potem smo se sprehodili še do morja. Ob 11:00 smo se vrnili do avta in pot nadaljevali v smeri Seče, in na ovinku zavile levo v smeri Korte. Naslednji postanek ob 11:11 smo naredili v PARECAGU, kjer smo s prekrasnim pogledom na soline imeli malico. Nadaljujemo v KORTE, nad nami pa se pojavi jata 37 sivih žerjavov. Sledi ogled jaslic ob 11:36, potem pa se spustimo v dolino in ob 11:55 vzpnemo na PADNO, kjer pa je bila cerkev sv. Blaža žal zaprta. Vmes se ustavimo še za rožmarin in že smo v KRKAVČAH. Ob 12:24 si najprej ogledamo jaslice v muzeju na prostem, potem pa nadaljujemo do cerkve sv. Mihaela, kjer nas preseneti Pavle. Nadaljujemo z ogledom jaslic. Ob 12:50 se ustavimo še pri Krkavškem kamnu, potem pa čez Puče in mimo Koštabone ob 13:08 prispemo v ŠMARJE. Nadaljujemo v POMJAN (13:26), kjer nas spet pričaka čudovit razgled. Potem pa v MAREZIGE (13:43), še en rožmarin in SVETI ANTON (14:07). Od tu se čez Bertoke spustimo v NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK, kjer se med 14:21 in 15:36 naužijemo svežega zraka. Kar malo prevroče 14 stopinj je bilo za ta čas. Vračamo se po primorski AC in ob 16:36 (po devetih urah) srečno prispemo domov, za nami pa je zelo lep in čudovit dan.

NOVOLETNI OGNJEMET

ob primorski AC - pogled na Nanos

BELVEDERE ob 8:55 - pogled na Izolo ...

drevored

LUCIJA (9:08)

župnijska cerkev svete Lucije - Slovesna sveta maša ob prazniku Marije, Božje Matere (9:30)

sprehod po Luciji

vodomec na ladjici

Jadransko morje - pogled na Savudrijo in Bernardin

PARECAG - pogled na soline

KORTE in jata 37 sivih žerjavov

ogled cerkve

pogled na Padno

v Kortah je glavna cesta precej ozka, kot da bi peljal po dvorišču

pogled na Korte

PADNA

nekje vmes med nabiranjem rožmarina

KRKAVČE

pogled na Tinijan

NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK

spet vodomec

potem pa na AC in proti domu.

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija (Sony DSC HX-90B, 30x optični zoom, 4x digitalni zoom) in Marinka