- 2273. IZLET - sreda, 30. 01. 2019 - 5. dan

- 30. 01. 2019 -

Forli - Marina Romeo - Ljubljana (398 km)

Prišel je dan, ko je bilo potrebno iti domov. Rezervacija hotela se je iztekla. Po zajtrku – pojedel sem prvi prepečenec in sok, spakirava in znosiva v avto. Po plačili hotela (4 nočitve z zajtrkom za dva 244 EUR) se ob 9:00 odpraviva iz Forlija. Sam sem bil v zelo čudnem, neprisebnem stanju, a druge možnosti ni bilo. Ko po SS67 prideva iz Forlija, kličeva domov eno sestrično, če naju lahko pride iskat, nisem se počutil zbranega za vožnjo domov. Ko nama sporoči, da ne more, saj ni nobenega avta doma, ob 9:20 (nekje med Forlijem in Raveno na enem obvozu SP68 kličeva na AMZS, če nama lahko (kot članstvo plus) pošljejo nadomestnega voznika. Na klicnem centru nama razložijo, da je to možno le in samo, če imava potrdilo, da ne smem voziti. No tega nisva imela, le potrdilo urgence. No z AMZSjem tako ni bilo nič. Potem kličeva mojo sestrično, če nama lahko z možem prideta naproti do Benetk, in kmalu naju pokliče, da prihaja. Midva pa pot nadaljujeva po SS309 v smeri Benetk. Ob 9:55 narediva postanek v MARINA ROMEO za WC, in potem med potjo še par postankov za WC, potem nekje še tankava za 50 EUR – tokrat plačam v bifeju, potem pa spet enak postopek, bencina ni bilo, in potem traja kar nekaj časa, preden pride bencin. Ob 12:25 po 158 km prevožene poti prispeva na dogovorjeno mesto s sestrično - nakupovalnega središča Strada Statale 309 Romea, 56, počakava jo v trgovini, kjer zapraviva 21,99 EUR v Toys center in 2,99 EUR v Happy Market. Potem pa pride cele delegacija: Sestrična Bogdana in Drago, stric Bogdan in mama Marinka. Preostalih pet, razen mene so potem imeli malico – sendviče, potem smo šli še do WC. Potema pa smo se počasi z dvema avtoma odpravili proti domu. Bogdana je peljala najinega, Drago pa njenega. Vračali smo se po SS309 do Benetk, potem pa za vmesnimi postanki za WC po AC A4 do Gorice, kjer smo po plačilu 10,20 EUR zapustili AC, kmalu smo prišli v DOMOVINO, potem pa po Vipavski hitri cesti in naprej po primorski AC proti domu. Po 241 km skupne vožnje smo srečno prispeli domov. Ob tej priliki bi se še enkrat zahvalil sestrični Bogdani in Dragu, ker sta naju prišla iskat. Vprašanje je bilo, kako bi sama prispela domov, glede na moje zdravstveno stanje, počutje, prespanost in predvsem zbranost. Na cesti, predvsem AC moraš biti 100 % pri stvari in zbran ter ves čas pozoren na dogajanje, pred in za.
Ne glede na pestro dogajanje sva se imela lepo in doživela nepozabno in življenjsko bogato izkušnjo. K sreči se je vse ne glede na vmesno dogajanje končalo dobro. Tudi sam sem po 14 dneh, ko to pišem že prišel k sebi. In po drugi strani sploh ni bilo tako slabo. Zavarovalnica Triglav nama bo povrnila stroške (prevoz Taxi do 14 EUR in od 11 EUR urgence, stroške urgence 68,50 in strošek za zdravila 33,70 EUR), AMZS pa priznal zmoto in nama že plačal 178,34 EUR za nadomestnega voznika na relaciji Ljubljana – Benetke (to kar je namesto AMZS opravila sestrična)

Hotel Marta - Forli

Cestnina 10,20 EUR
-------------------------------------
Skupaj stroški 5. dan 329,18 EUR, 398 km

povezava na 1. dan (26. 1. 2019)

2 + 4 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija, Bogdana, Drago, Bogdan, Marinka