- 2510. IZLET - ponedeljek, 18. 11. 2019

- 18. 11. 2019 -

Brezje - Bled - Zgornje Duplje - Spodnje Duplje - Strahinj

Na pot se odpravimo ob 9:00, in sicer po Dolenjski cesti in naprej čez Karlovško in Aškršičevo na Tržasko cesto, ter se na gorenjski AC vključimo pri Dolgem mostu. Prvi postanek naredimo na BREZJU, ker ni bili nikogar parkiramo na glavnem parkirišču, ko pa ugotovimo, da imajo sedaj parkirne ure, in je minimalni znesek 2 EUR avto preparkiramo na parkirišče nasproti trgovine. Nadaljujemo v baziliko k Mariji Pomagaj, potem še na WC in še enkrat nazaj k Mariji. Tik pred sveto mašo ob 9:55 pa pot nadaljujemo po AC na BLED, kjer ob 10:12 parkiramo na parkirišu (4 EUR) nasproti pokopališča, kjer se najprej zaustavimo potem pa se sprehodimo okoli jezera. Med potjo opazujemo jato 89 kormoranov, opazimo pa kar 4 polarne ter enega rdečegrlga slapnika. Za konec se ustavimo še pred Najsvetejšimi v cerkvi sv. Martina. Do avta se vrnemo ob 13:10, nadaljujemo v Spar po kruh potem pa čez Lesce na AC, ki jo zapustimo pri izvozu Naklo. Čez Žeje nadaljujemo v ZGORNJE DUPLJE do sv. Mihaela, potem pa nazaj v SPODNJE DUPLJE do graščine. Do AC se vračamo čez STRAHINJ, do cerkve sv. Miklavža, potem pa na AC do izvoza Rudnik in na kosilo za 5,7 EUR (za dva skupaj) v Rutar, potem pa proti domu.

BREZJE - pri Mariji Pomagaj

SPODNJE DUPLJE

pogled na Jamnik

STRAHINJ - sv. Miklavž

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija