- 2371. IZLET - sobota, 01. 06. 2019

- 01. 06. 2019 -

6. dan za MAGNIFICAT
zadrževalnik Medvedce - PTUJSKA GORA - zadrževalnik Medvedce

Tokrat se odpravimo na Ptujsko Goro na poseben dogodek - 6. dan za MAGNIFICAT. Na pot se odpravimo ob 7:15, in sicer po štajerski AC do izvoza Slovenska Bistrica, kjer pa ni nobenega smerokaza za Majšperk, tako da pot nadaljujemo do naslenjega AC priključka, AC prečkamo in nadaljujemo v smeri Ptuja. Na prvem križišču zavijemo desno in v Atlas Slovenije pogledamo kje smo in kam želimo, vmes pa še opazujemo zajca. Pot čez Leskovec in Črešnjevec nadaljujemo levo čez Vrhloga v Trnovec, kjer kmalu na levi zagledamo informacijsko tablo za ZADRŽEVALNIK MEDVEDCE, nadaljujemo po makedamski poti in kmalu pridemo do vode (8:41). Ker smo še dovolj zgodaj se malo razgledamo, ter ob 9:00 pot nadaljujemo čez Sestrže, Medvedce, Podlože, kjer zavijemo desno na glavno cesto in že smo na PTUJSKI GORI. Parkiramo in ob 9:18 smo že pri baziliki - Marije zavetnice s plaščem. Ob 10:00 se prične 6. dan za MAGNIFICAT. Najprej jutranja molitev, pozdravni nagovor in predavanje, sledi čas za malico, sv. spoved in dalavnice ob 16:00 pa se prične slovesna sveta maša, ki jo je daroval mariborski nadškof Alojzij Cvikel. Sledijo slovesne večernice in blagoslov z najsvetejšimi. Potem pa še skupna fotografija in on 17:58 zapuščamo Ptujsko Goro - po isti poti. Ob 18:14 se še enkrat malo za dalj časa zaustavimo na ZADRŽEVALNIKU MEDVEDCE. Ob 18:50 pa se čez Črešnjevec vrnemo v Slovensko Bistrico in na AC. Med potjo ob 19:48 se nam prikaže še Mavrica, potem pa ob 20:15 prispemo domov. Za nami pa je en zelo lep dan.

zajec ob poti

zadrževalnik MEDVEDCE

PTUJSKA GORA

6. dan za MAGNIFICAT

med malico

detajlni ogled bazilike Marije zavetnice s plaščem

pogled na Ptujski grad

delavnica cerkvenega petja v zimski kapeli

slovesna sveta maša

slovesne večernice

zadrževalnik MEDVEDCE (drugič)

čopasti ponirek z mladičem na hrbtu

mavrica pred izvozom Trojane

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija, Marinka