- 2252. IZLET - četrtek, 27. 12. 2018

- 27. 12. 2018 -

Vojnik - Maribor - Koblarjev zaliv - Radlje ob Dravi - A: Sveti Ožbalt - Sobotsko jezero - Sveta Magdalena - Šentpavel v Labotski dolini - Sveta Marija v Rojah - Grebinj - SLO: Zgornje Jezersko

Na pot se odpravimo ob 8:15, in sicer ob Dolenjski železnici, levo na Galjevico, ter desno na Dolenjsko cesto. Pot nadaljujemo do Rudnika, kjer se vključimo na štajersko AC. Ko prečkamo Savo je meglo zamenjalo sonce, ki nas je spremljalo cel dan. AC zapustimo pri izvozu Celje, ter čez Škofji Vas in Arclin ob 9:24 prispemo v VOJNIK, kjer si ogledamo razstavo jaslic, najprej tiste v župnijski cerkvi sv. Jerneja, potem pa nadaljujemo po ulicah. Skoraj pred vsako hišo so bile jaslice. Ogled v precej mrzlem dopoldnevu zaključimo ob 10:10, ter se po isti poti vrnemo nazaj na AC ter nadaljujemo pot v MARIBOR, in sicer k našim salezijancem ter se ob 10:55 ustavimo v župniji Svetega Janeza Boska. Na vhodu naletimo na našega bivšega salezijanskega inšpektorja Janeza, kateremu voščimo za njegov današnji god, potem pa nam razkaže še jaslice v cerkvi. Po ogledu in parih besedah pot nadaljujemo v smeri Dravograda. Naslednji postanek ob 11:09 naredimo v KOBLARJEVEM ZALIVU, kje zaman iščemo mandarinko, katero smo videli pretekli dve leti. Ob 11:19 tako nadaljujemo ob Dravi navzgor vse do RADELJ OB DRAVI, kamor točno ob 12:00 prispemo do naših sester HMP. Po obisku našo pot spet nadaljujemo. Ob 12:35 tako zapuščamo Radlje ob Dravi, in kmalu zavijemo desno v smeri Avstrije. Mejo prečkamo na Radelpass, ter v Avstriji kmalu prispemo do Spara v kraju AIBL, kjer si kupimo malico - kosilo, mesnine in žemljice. Pot nadaljujemo v smeri Labota. Ko prispemo do SVETEGA OŽBALTA ob 13:30, se ustavimo pod cerkvijo in imamo kosilo. Sledi sprehod do žal zaprte cerkve. Ter ob 13:46 nadaljujemo. Že prispemo do SOBOTSKEGA JEZERA ob 14:00. Ter do SVETE MAGDALENE ob 14:12 od koder je prelep razgled na Dravo, Labotsko dolino, še celo Triglav se je videl. Spustimo se v Labotsko dolino ter nadaljujemo desno do samostana v ŠENTPAVLU V LABOSTKI DOLINI ob 14:40. V 20 min si ogledamo za veliko cerkev skromne jaslice in lepo cerkev. Potem pa nadaljujemo še do 5 km oddaljene romarske cerkve SVETA MARIJA V ROJAH. Ob 15:20 pa se pričnemo vračati. Najprej v smeri Šantandraža potem pa v čez Šentjakob prispemo na glavno cesto (smer Velikovec). Še zadnji postanek za ogled jasliv v GREBINJU 15:44, potem pa proti domovini. Ob 16:23 se peljemo čez praznično okrašeno Železno kaplo, potem pa čez mejni prehod Jezersko prispemo v Slovenijo. Še panoramski postanek na ZGORNJEM JEZERSKEM ob 16:47 zatem pa spust do Kranj in na AC, ter proti domu, kamor prispemo ob 17:55. Za nami je čudovit dan, poln lepot ter dva lepa obiska.

VOJNIK

ogled razstave jaslic

cerkev sv. Jerneja

jaslice po ulicah Vojnika

še v televizorju so bile

MARIBOR - Sveti Janez Bosko

čez Dravo

Železna kaplja

ZGORNJE JEZERSKO

3 udeleženci tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija, Marinka