- 26. 04. 2017 - SREDA - 8. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Aachen - Monschau - B: Eupen - Barrage de la Gileppe - Goe - Verviers - NL: Maastricht - D: Aachen (193 km)

Opis poti: 8. dan najinega potovanja pričneva že ob 7:15 z zajtrkom – sicer kar nisva prišla do hrane, saj se je lastnik hotela zelo pogovarjal z nama, zanimalo ga je vse živo, no pa vendarle ob 8:21 sva se že peljala proti 40 km oddaljenem MONSCHAU – (vmes cesta za kratek čas pelje tudi čez Belgijo) – Ob 9:00 sva parkirala na parkirišču za 5 EUR in se peš odpravila v zaspano mestece. Trgovine, TIC … skratka vse odprejo šele ob 11:00 ali celo 12:00 – najprej sva si ogledala evangeličansko cerkev, sledil je ogled Marijine cerkve, vzpon do nekdanjega samostana, kjer je sedaj dom za starejše – ogledala sva si kapelo, potem pa pot nadaljevala na grad, ter si mestece ogledala še z vrha. Spustila sva se nazaj, mimo druge cerkve, v kateri je sedaj banka in pa muzej, mimo Mestne hiše do Rdeče hiše, v kateri je muzej – po plačilu 8 EUR sva si jo ogledala. Po drugi strani sva nadaljevala do cerkve Marijinega rojstva. Med tem pa je že postalo bolj živahno. Za spominke kartice in znamke sva zapravila 7,7 EUR, 5 EUR in 16 EUR. Za konec pa sva se na parkirišču ustavila še v muzejskih delavnicah. Ob 12:11 pa sva Monschau tudi zapustila. Pot sva nadaljevala v Belgijo in sicer čez narodni park Eifel, in sicer čez Mützenich po cesti N67 – vmesni čas pa je padal sneg. Ob 12:44 sva prispela v EUPEN, kjer sva si ogledala samostansko cerkev, potem pa ob 13:09 pot nadaljevala do bližnje znamenite BARRAGE DE LA GILEPPE, tu sva se ob 13:17 z dvigalom povzpela na vrhnjo razgledno točko, in si v restavraciji iskala nekaj za pot zob – imeli so le belgijske jedilnike, natakar pa tudi ni znal nič angleško, tako da sva restavracijo zapustila. Ob 13:46 sva se ustavila v GOE – cerkev sv. Lambreta je bila plačljiva, not sva vrgla 1 EUR pa se ni nič zgodilo, sva si pa ogledala zanimivo pokopališče. Pot sva nadaljevala mimo Lombourga v VERVIERS – ob 14:11 sva parkirala in se takoj odpravila v bližnjo restavracijo. Za kosilo sva dala 26 EUR, vendar hrana je bila zelo dobra. Po kosilu sva se sprehodila do Donboskovega centra, potem pa plačala parkiranje 3 EUR in nadaljevala naprej, ter ob cesti parkirala še za 1 EUR in se ob 15:38 ustavila še ob cerkvi Naše Gospe. Ob 15:56 pa sva že zavila na belgijsko AC in pot nadaljevala po E42 čez Dison, Herve, Oupeye na NIZOZEMSKO Eijsden v MAASTRICHT – Najprej sva se zaustavila ob 16:16 ob dvorcu Kasteel de Hoogenweerth, in sicer ob jezeru, kjer sva mislila da je naravni rezervat – bila pa je nudistična plaža, ko sva odhajal sva šla še do dvorca, pred nama pa ustavi en nizozemec in naju ustavi, ves vesel naju pozdrav, da sva njegova brača … bil je iz Velike Kladuše, in zelo naju je bil vesel (videti dva Slovenca). Potem ob 16:33 nadaljujeva v center – kjer pa je eno samo gradbišče, delajo novo obvoznico, nova krožišča, rušijo stavba, ko domačine vprašava za pot, nama še ti ne znajo pomagati. No pa sva vseeno prišla v center, parkirava v parkirni hiši ob Mestni hiši ob 16:51. Se sprehodiva mimo mestne hiše, na TIC, kjer bi za 1 list A4 – zemljevid mesta želeli 2 EUR, tega seveda ne vzameva. Je pa Maastricht pravo nasprotje, od mesteca Monschau, ki sva ga obiskala zjutraj. Tu se vse zapre že ob 16:30 – tako, da so bile vse cerkve zaprte. No mesto si vseeno kar dobro ogledava, na koncu najdeva še eno odprto kapelo, potem pa se vrneva nazaj do Mestne hiše – prične deževati – in 3 minute, toliko sva imela v desetih dneh odprte dežnike – no potem prispeva v najino garažno hišo – iščeva še WC (tudi trgovine se zapro že ob 18:00 – tudi nakupovalni center) in seveda vsi WC-ji. Plačava parkiranje in ob 18:25 zapustiva parkirno hišo. Za izhod iz mesta pa sva potrebovala veliko mero občutka … in bila sva na pravi poti. Zapuščava Nizozemsko in ob 19:30 prispeva v center AACHNA, kjer sva si privoščila še dva rogljička in piškote za domov 13,75 EUR, za parkiranje pa sva odštela 2 EUR. No ob tej uri v Aachnu ni bilo nič kaj prijazno: zbirali so se mladi mulčki 12–15 let, in gledali okoli, kaj bi ušpičili, v eni ulici je celo posredovala policija. Ob 20:18 se vračava proti najinemu hotelu, za konec se ustaviva še v bližnji trgovini REWE, kjer pustiva 19,95 EUR – potem pa v hotel na večerjo in k počitku.

na zajtrku ob 7:15

že se peljeva - 8:50

MONSCHAU - 9:00

ogled evangeličanske cerkve

ogled Marijine cerkve

nekdanji samostan Marije Pomočnice, danes dom za starejše, ogled kapele sv. Jožefa

pogled na Monschau z vrha

vzpon na grad

najin avto je na parkirišču spodaj

kapela Ave Marija

Mestna hiša - in kdo se je kdaj poročil

RDEČA HIŠA

ogled Rdeče hiše

župnijska cerkev

ogled kripte

zelo stare grobnice

in glavne ladje

za konec še ogled delavnic obrti

12:29 - zapuščava Monschau in Nemčijo

nudistična plaža

MAASTRICHT - center - 16:51

Mestna hiša

to je bila včasih cerkev - sedaj je knjigarna

na most

Parkiranje Maastricht 5 EUR
Parkiranje Aachen 2 EUR
Rogljički 13,75 EUR
Trgovina REWE 19,95 EUR (-10,97 EUR)
----------------------------------
SKUPAJ stroški osmi dan: 113,40 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 9. dan - četrtek (27-04-17)