- 27. 04. 2017 - ČETRTEK - 9. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Aachen - Freudenburg - Marburg - Amoneburg - Kirtorf (338 km)

Opis poti: Zadnji dan bivanja v Aachnu, najprej spakirava, in delno zneseva v avto, ob 7:26 odideva na zajtrk, potem plačava 3 nočitve z zajtrkom 3 x 69 EUR = 207 EUR. Ob 8:25 pa zapustiva najin hotel, nadaljujeva k Stanetu (8:35), ter ga obiščeva, dava mu za podpisat kartice, potem naredimo še eno skupinsko ob 9:22 pa se poslovimo in se odpraviva novim dogodivščinam na proti. Najprej se ustaviva na bencinski črpalki, natočiva za 69,69 EUR, potem pa mimo najinega hotela nadaljujeva na AC A4 in mimo Köln, potem zavijeva na A3. AC zapustiva v kraju Hennef / Sankt Augustin in nadaljujeva čez Eitorf, Windeck, Hamm, Wissen, Kirchen, Niedertischbach na naslednji cilj FREUDENBERG (vmes pomaga še dvema kolesarjema, ki sta se brez zemljevida izgubila na poti v Frankfurt) – 13:06, najprej se ustaviva na TIC, potem nadaljujeva na foto točko, občudovat zanimivo (enolično) mestece, potem se po uličicah sprehodiva do evangeličanske cerkve, pa čez mesto po drugi strani nazaj na TIC, kjer kupiva še 3 kartice za 2,1 EUR, potem pa do avta in ob 14:05 nadaljujeva na AC A45 mimo Suegen, Hauger, Dillenburg do Herborn, tu AC spet zapustiva in naprej po B255 čez Mittenaar, Bischoffen, Bad Endbach, GladenBach in Weimar prispeva na AC B3 in ob 15:32 v MARURG. Najprej si poiščeva kosilu v zgornjem delu mesta za 21,80 EUR potem pa se sprehodiva po zelo zanimivem mestecu. Ogled ene cerkve, vzpon na grad, ogled stare univerze in druge cerkve, ogled preostalega dela mesta, ob 17:48 plačava parkirnino 2,5 EUR in z avtom nadaljujeva še do cerkve sv. Elizabete, ki je tik pred zaprtjem – zato imava prost vstop. (parkiranje 1,2 EUR) Ob 18:06 pot nadaljujeva čez hrib na drugo stran in ob 18:38 prispeva na AMÖNEBURG – samostanske cerkve sv. Janeza – žal je bila zaprta, sva pa našla na hribčku prenočišče, vendar so za eno noč želeli 110 EUR, nisva se odločila. Spustila sva se Rüdigheim in nadaljevala v Niederklein, ter čez Lehrbach ob 19:26 prispela v KIRTORF, kjer sva našla za skoraj pol cene cenejše prenočišče.

zajtrk v najinem hotelu v Aachnu- 7:26 - kljub temu, da je zraven glavna cesta in obvoznica,
je hotel zelo dobro izoliran in se ne sliši zunanjega hrupa

vrt in jedilnica

----------------------------------
SKUPAJ stroški deveti dan: 304,29 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na zadnji 10. dan - petek (28-04-17)