- 23. 04. 2017 - NEDELJA - 5. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Seebach – Rheinbischofsheim - F: Wiwersheim - Dabo - L: Luxembourg - D: Trier - Trierweiler (359 km)

Opis poti: Ko se prebudiva in spakirava, se ob 7:30 – odpraviva na zajtrk – hrustljave tople žemljice iz pekarne čez cesto in mamljive mesnine … mnjam je bilo dobro. Po plačilu 78,2 EUR kolikor je skupaj naneslo (1 nočitev z zajtrkom, taksa in dodatek za samo 1 noč) in ob 8:34 že nadaljujeva najino pot. Zopet sva v skrbeh. Prvič zato ker še nimava v Franciji obveznega alkotesterja in pa eko nalepke, obenem pa so danes v nedeljo v Franciji tudi volitve. Peljeva se čez Kappelrodeck, Achern, kjer se ustaviva na bencinski črpalki, da bi dobila alkotester – tega nimajo… že sva v dolini Rena, mimo Rheinau in tik pred Renom na levi zagledava zanimivo cerkev – ter se ustaviva v RHEINBISCHOFSHEIM (8:53) – sicer bolj iz daljave, a vseeno. Ob 9:00 prispeva v FRANCIJO – reko Ren (mostu ni na vsakih 100 m) prečkava en most višje, kot pa pelje glavna cesta v Strassbourg. Najprej se ustaviva na bencinski črpalki, a tudi tu alkotesterja nimajo. Pot nadaljujeva po Francoskih vasicah (približno 15 višje na Strassbourgom – tega sva si tako ali tako ogledala že 2x 20. 3. 2010 in 8. 4. 2014), in sicer čez Gambsheim, Kilstett, La Wantzenau, Riechstett, Mundolsheim, Lampretheim, Pfulgriesheim, Pfettisheim, Reitwiller in Truchtersheim – pot sva imela začrtano v eni kolesarski karti, katero sva dobila leta 2012, ko sva obiskala Schwarzwald – in je bila precej natančna, naprej pa so bile vasice manjše, zato v križišču vprašava voznika za seboj za smer v Wasselonne – usmeri naju po najbolj glavni, tako da od Truchtersheim nadaljujeva po drugi poti, kot imava označeno na najinem zemljevidu. Zavijeva levo in kmalu prispeva v WIWERSHEIM – tu se ob 9:40 ogledava jezerce Woertel v njem pa polno ptic: tatarske žvižgavke, mlakarice, po Doppsu: dve domači raci, sivo čapljo pa tudi kakšna umetna raca se je našla. Med tem, ko smo na parkirišču, gre mimo policijski avto, ki pa se k sreči odpelje mimo (sva brez alkotesterja). Pot nadaljujeva po D30 čez Qutzenheim, ter Furdenheim, kjer zavijeva desno na D1004 – glavno cesto med Strassbourgom in Saverne. Nadaljujeva čez Marlenheim v Wasselonne (10:03), kjer zavijeva levo za smer Dabo. Nadaljujeva po D224 čez Romanswiller, Wangenborg-Engenthal ter naprej po D143 in D45 prispeva v kraj DABO – najprej v center, saj odcep za kapelo sv. Leona zgrešiva, vrneva se nazaj do odcepa in se zapeljeva na vrh do parkirišča (10:36). DABO je skala z več kot 200 milijonsko zgodovino. Leta 1002 je bil na njej mogočen grad, danes pa je ostala le še cerkev, ki ima zelo impozantno lego. Skala na kateri je postavljena je 30 m visoka, 80 metrov dolga in 30 m široka. Cerkev sv. Leona na njej pa je iz leta 1892. Po plačilu vstopnine 4 EUR se lahko vzpneva do cerkve. Najprej si ogledava ljubko cerkvico, potem se sprehodiva okoli nje, za tem pa se še vzpneva po 100-ih stopnicah na njen stolp. Razgled je sicer bil, vendar so okoli bolj gozdovi ter pa kakšna hiša (to ni Slovenija, kjer je na vsakem hribčku vsaj ena cerkvica), res, da je bilo bolj oblačno, vendar tudi ob lepšem vremenu se nebi videlo kaj dosti več. Ob 11:10 se vrneva nazaj do avta in se odpeljeva še v kraj Dabo – ogledava si cerkev, sva prišla ravno na sklepni blagoslov – so imeli v eni kapeli Dominiki Savia in Janeza Boska, pa sva potem počakala župnika, ampak ga nisva znala vprašati, če je salezijanec. Oz. vsaj on naju ni zastopil. Je pa bilo zanimivo, ker so zadnjo pesem peli v nemškem jeziku. Ob 11:33 pot nadaljujeva po Rue de la Fontaine čez Schaefernhof, Haselbourg, Lutzelborg, ter ob kanalu de la Marne au Rhin prispeva v Saverne (12:00) – tega sva si nameravala sicer ogledati – pisalo je Centre Ville, in ker sem mislil, da je to en nakupovalni center, ne pa center mesta, kot je dejansko bilo, sva peljala mimo … pa nič zato, mogoče je tudi tako bilo prav, pa še večje mesto je, pa volitve. Pot nadaljujeva po D1004 čez Danne-et-Quarte-Vents v Phalsborg, kjer se vključiva na AC E25 / A4 – med potjo na AC se ustaviva še na bencinski za alkotester, vendar nimajo, tako pot nadaljujeva. Ob 12:15 se ustaviva na cestninski postaji, kjer plačava 4,30 EUR (Longe Ville) – peljeva se po AC v smeri Pariz / Metz, že je odcep za Saint-Avold (8. 4. 2014), in že se približujeva METZ, katerega sva tudi imela v planu, da si ga ogledava (na tej poti spustiva: Saverne, narodni park LOrraine, Dieuze ,Vic sur Seille, Chateu Salins, Delme in Metz), kmalu sledi še plačilo cestnine 4,40 EUR (Fareirs Ville), midva pa nadaljujeva mimo Thionville in kmalu prispeva v novo državo 13:47 – Luxembourg. Tudi brez alkotesterja je šlo. Ob 14:15 pa parkirava v parkirni hiši v kraju LUXEMBOURG, glavnem mestu istoimenske države. Najprej si ogledava protestansko cerkev, v kateri so imeli mašo ali koncert zamorci. Prav zanimivo jih je bilo gledati v njihovih pisanih oblekah med plesom, sva posnela tudi filmček. Po peš coni, po kateri vozijo tudi premožni mladeniči z avtomobili med 100.000 in 300.000 EUR vrednimi avtomobili, sva nadaljevala do stolnice Naše Gospe ob 14:24, to sva si natančno ogledal, tudi kripto in grobnico Luxembourških kraljev. Ob 14.53 nadaljujeva z ogledom mesta, ogled še ene cerkve, obisk TICa, ogled palače, cerkev sv. Mihaela, potem pa sva pričela iskati, kjer bova jedla. Usedla sva se v eno izmed restavracij in dobila jedilni list, po pregledu jedi, sva se naredila francoza (saj sva prišla iz Francije) in odšla … predjedi so se začele z 26 EUR navzgor. K sreči sva zagledala McDonalds, ter se v njem za 14,55 EUR (pri nas bi isto prišlo 8 EUR) do sitega najedla. Ob 16:11 se sprehodiva še po obzidju in čez most do rovov, eno vodičko sva spraševala, kaj je za videti v rovih, pa nama ni znala nič povedati, potem pa ob sprehodu ob obzidju zaslišiva slovensko besedo. Pozdraviva in jih povprašava, kaj si je vredno ogledati. Povedo nama za Trier ter pa gradove, ki sva jih tako ali tako imela v planu. Ob 16.40 prispeva v garažno hišo in plačava 5,50 EUR za parkiranje, še panoramska vožnja čez Luxembourg in ob 16:49 sva že na AC, ob 17:16 pa nazaj v Nemčiji. 17:24 – najin naslednji cilj TRIER. Parkirava v parkirni hiši, in se odpraviva raziskovat najlepši trg v Nemčiji, najprej si ogledava jezuitsko cerkev, potem pa še mogočno stolnico na glavnem trgu. Vstop v stolnico je sicer plačljiv, vendar sva v cerkev prišla ob 17:50 – 10 minut pred sveto mašo, cerkev si na hitro ogledava, saj so se pred oltarjem že zbirali škofje in kardinali. Iz cerkve sva prišla ob 17:58, tik preden so jo zaprli za obiskovalce, prišparala pa sva 16 EUR. Sicer sva si želela ostati pri sveti maši, pa še nedelja je bila, a je bilo že precej pozno, in najti sva si morala še prenočišče. Potem si ogledava še znamenita ČRNA VRATA iz rimskih časov, ki so prestala vse vojne. Še nazaj ob ljubkih mestnih hiškah, ob 18:20 pa že plačava parkirnino 1,5 EUR in nadaljujeva iz mesta ven. Najprej na Aach, kjer je hotel, a se potem odločiva da pot nadaljujeva proti Echternachu, tik pred odcepom na drugi strani ceste zagledava Fremdemzimmer ab 28 EUR, ustaviva in vprašava če imajo prosto – imajo cena 62 EUR – v redu – torej sva v TRIERWEILERju – ura 18:53, ko razpakirava (spodaj so imeli tudi restavracijo), sva šla na toplo večerjo, najprej sva seveda morala 15 minut počakati na prosto mizo. No tudi večerja je prišla ob 19:35 dve porciji – ena majhna in ena velika golaža in pivo, skupaj 11,50 EUR, potem pa se odpraviva k počitku, za nama je bil spet lep dan. V tem hotelu izjemoma nimava WIFI-ja, saj tako so nama rekli, ga nimajo več.

SEEBACH - 7:20 - na zajtrku

država LUXEMBOURG

glavno mesto Luxembourg - 14:06

ogled protestanske cerkve - 14:19

malo dražji avto je prišel mimo

ogled stolnice NAŠE GOSPE - 14:24

----------------------------------
SKUPAJ stroški peti dan: 123,95 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 6. dan - ponedeljek (24-04-17)