- 24. 04. 2017 - PONEDELJEK - 6. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Trierweiler - L: Echternach - Vianden - Diekirch - Esch-S-Sure - Wiltz - Eselborn - Clervaux - B: - D: Aachen (277 km)

Opis poti: V ponedeljek vstaneva kot po navadi ob 6.30, se urediva, spakirava in se ob 7:33 odpraviva na zajtrk, plačava nočitev z zajtrkom 62 EUR s kartico in ob 8:30 nadaljujeva z najino potjo, najprej v smeri Bitburg po cesti B51, potem pa v Newel zavijeva levo čez Olk in Ralingen prispeva na B418 ter do reke Moselle, nadaljujeva po Nemški strani čez Godendorf, Edingen, Minden do Echertnacherbrücka, kjer ob 8:41 zavijeva čez kraj do bencinske črpalke – želela sva tankati v Nemčiji, ker pa sva prečkala most sva bila avtomatsko v Luksemburgu – reka je meja med Nemčijo in Luksemburgom. Vrneva se nazaj v Nemčijo in nadaljujeva po glavni cesti, ter po dobrem km prispeva po drugem mostu v Luksemburg, očitno bova tankala v Luksemburgu. Še preden prečkava reko (8:55), se pred nama prikaže mogočen samostan … si misliva, da je v Nemčiji, in da si ga bova ogledala kdaj drugič, ko pa pot nadaljujeva na najin cilj – torej v ECHTERNACH, ugotoviva, da je to v Luksemburgu. Ob 9:06 parkirava za 1,5 EUR, in se najprej mimo internata – nekoč benediktinski samostana iz 7. stoletja, sprehodiva do velike samostanske cerkve - bazilike. V cerkvi v kripti je bila ravno sveta maša, in ker je bilo dobro ozvočeno, sva med ogledom bazilike sv. Willibrorda bila prisotna pri maši. Ustaviva se tudi v trgovinici, ki pa je bila še zaprta. Po ogledu cerkve nadaljujeva čez stari del mesta. Najprej čez cesto na WC, potem pa se vzpneva mimo policijske postaje do cerkve sv. Petra in Pavla, stara cerkev je bila zaprta, sta pa med tem na dimnik policijske potsaje prileteli dve nilski gosi. Nadaljujeva na drugo stran, mimo zanimive Mestne hiše in V TIC, še v park zraven internata in nazaj v baziliko, kjer si ogledava še kripto in pa trgovino – (bolj muzejsko zbirko). Ob 10:33 najino pot nadaljujeva, najprej se ustaviva na bencinski črpalki, kjer naju je razveselila cena bencina 1,203 EUR / liter – natočiva za 64 EUR, potem pa za 0,50 EUR preveriva še tlak v pnevmatikah. s meri Diekirch, in sicer čez Beaufort . Tik pred Diekirchom zavijeva levo do 12 km oddaljenega VIANDEN – mogočen grad (11:28) – gradu samega si sicer ne ogledava, saj imava ta dan namen priti v Aachen, a se vsaj sprehodiva okoli, kolikor je šlo. Po drugi cesti se vrneva v DIEKIRCH (12:03), parkirava za 0,80 EUR in si ogledava cerkev ter se sprehodiva do mestnih stolpičev. Ob 12:30 pa že nadaljujeva po slikoviti dolini Sure čez Bourscheid. Kmalu prispeva v Esch-s-Sure (13:15) in s panoramsko vožnjo nadaljujeva čez narodni park mimo Lutzasena, Insenborna, Arsdorfa, kjer reko prečkava, ter po drugi strani čez Boulaide, Bavigne in Nothum prispeva na naslednji najin cilj – WILTZ (14:00) – Parkirava za 1,2 EUR in si najprej ogledava grad – vojni muzej in pivovarski muzej – 7 EUR. Ob 14:30 si v bližnji restavraciji poleg mestne hiše privoščiva kosilo – Špageti carbonara in špageti bolognase – skupaj 23,8 EUR – potem natakarico vprašava, koliko gramov špagat je v porciji – saj je bila ena porcija takšna, kot midva doma skuhava za oba … ker je bila natakarica močnejše postave, je povedala, da ne tehta, da po občutku, kolikor pač zagrabi. No tu sva se (za Luksemburške) razmere dokaj poceni in do sitega najedla. Po zanimivem mestecu se sprehodiva še do cerkve, si jo ogledava, potem pa nazaj do avta, in ob 15:26 z vožnjo nadaljujeva naprej do bližnjega Clervauxa, ker na hribčku zagledava mogočno cerkev, se najprej zapeljeva do nje – samostan ESELBORN - sv. Mavricij (15:54) – ogledava si precej staro cerkev, presenetila naju je predvsem njena zelo prazna notranjost – do sedaj so bil vse cerkve precej bogate, ta pa je bila precej prazna. Potem pa sva se ustavila še v trgovinici, kjer pa menih ni znal nič drugega kot le francosko. Ob 16:15 sva se spustila dol v CLERVAUX, in se sprehodila po ljubkem mestecu. Ogled cerkve sv. Kozma in Damjana, vzpon na grad, pa še malo čez trgovinice 5,99 EUR in v TIC – ura je bila 16:58, midva pa sva najino pot nadaljevala (v hotel v Aachen, ki je uro oddaljen, naj bi prišla do 19.-tih, in sva kar morala iti. Po cesti N7 sva nadaljevala navzgor v BELGIJO, ter naprej po N62 prispela v St. Vith, potem pa sva po bližnjici nadaljevala po N676 – vmes je bil tudi obvoz tako sva se peljala čez Meyerode, Amvel, ter končno prišla na Bülingen, potem pa čez Bütgenbach prispela v narodni park Eifel, nadaljevala sva čez Berg v Eselnborn - od tu naprej kakih 40 km do Nemčije pa se je pričelo ogromno vojaško (zaprto) območje – vojašnice, vadbišča, kot npr. Poček – pokrajina pa je bila precej pusta kot na Kočevskem. Tudi cesta je bila zaradi vožnje tankov po njej precej v slabem stanju. Čem Am Grünen Kloster končno prispeva v Kalterherberg v NEMČIJO. Pot mimo Monschau , potem spet malo Belgije, Roetgena nadaljujeva v AACHEN – in sicer se natanko ob 19:30 pripeljeva pred najin hotel ob glavni Trierstarße cesti. In potem … potem se je zabava šele pričela … na vratih hotela je bil le zvonec – midva sva bila tako ali tako pol ure prepozna, iz avta vzameva list, kjer je telefonska, v primeru če ne prideva med 15:30 in 19:00 uro – no pokličeva … zvoni … se oglasiva … zaradi prometa sva slišala zelo slabo. No skratka glas po telefonu nama je govoril, da je ključ pod nečem … predpražnik – ključa ni, cvetlično korito – ključa ni, kanta za smeti – ključ – soba številka dva … vstopiva, glas pa po telefonu … se vidimo na zajtrku zjutraj. Potem razpakirava. Se javiva domov, potem pa se odpeljeva do najbližje trgovine, sicer potem ugotoviva, da je trgovina od hotela oddaljena 20 m. Kupiva si kruh in nekaj za pod zob za 5,05 EUR ob 20:27 – ugotoviva, da so na splošno cene v trgovini pri vsaki stvari vsaj za 1 evro cenejše kot v Sloveniji, potem se vrneva v najin hotel, sporočiva najinemu sorodniku Stanetu, da sva v Aachnu, in da bi se pri njem oglasila jutri, povečerjava in se odpraviva k počitku.

zjutraj na kosilu - 7:33

že se peljeva - 12:36

ESCH-S-SURE - 13:14

WILTZ - 13:59

ogled gradu - muzej piva in vojni muzej

Mestna hiša

----------------------------------
SKUPAJ stroški šesti dan: 172,43 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 7. dan - torek (25-04-17)