- 22. 04. 2017 - SOBOTA - 4. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Obergünzburg - Ottobeuren - Memmingen - Ochsenhausen - Biberach an der Riss - Zwiefalten - Bebenhausen - Tübingen -
Schwarzwald Bäderstraße - Schwarzwald Hochestraße - Seebach (294 km)

Opis poti: Kot po navadi te dni vstaneva ob 6:30, spakirava ter znosiva v avto, potem se 7:11 odpraviva na zajtrk – presenečena vstopiva v jedilnico – v hotelu sva prenočila sama, jedilnica pa je pripravljena za množico gostov. In tudi zajtrk je bil zelo razkošen. Po zajtrku s kartico plačava eno nočitev z zajtrkom, in sicer je to bilo 75 EUR za oba. Potem še do konca spravi v stvari v avto in ob 8:36 nadaljujeva najino pot v »neznano«. Ta dan naju je še posebej skrbel – saj je bila to sobota, ko so za Nemčijo napovedali nov napad (po napadu nemške nogometne ekipe na avtobusu) – in nisva vedela točno v kaj se spuščava in kaj naju kje čaka … vedela pa sva, da se je večjih mest bolje izogibati. Nadaljevala sva po najini vnaprej začrtani poti, sicer sva mislila iti po Oberschwäbische BarockStraße, vendar ker sva v Obergünzburg vprašala domačina kako v Ottobeuren, naju je le-ta usmeril po drugi poti, tako se peljeva po cesti Östel Günz čez Ronsberg in Engetried v Markt Rettenbach (8:45) – od tu pa levo čez Betzisried in Guggenberg prideva na najin prvi cilj ob 9:06 – OTTOBEUREN – benediktinski samostan in mogočna bazilika sv. Aleksandra in Teodorja – po ogledu cerkve ob 9.43 pot nadaljujeva (samostan je bil še zaprt) s panoramsko vožnjo čez MEMMINGEN, desno gor proti Augsburgu, ter po par km levo čez Berheim in Edenbachen do drugega še mogočnejšega samostana, ob 10:30 parkirava, in pred cerkev se pripelje zanimiv star avto, iz njega pa izstopita ženin in fotograf. No najprej si ogledava zanimivo cerkev (med tem so se zunaj zbrali svatje in nevesta). Midva greva mimo do muzeja – v muzeju greva samo na WC – muzeja si ne ogledava, ampak ob 11:00 najino pot nadaljujeva s panoramsko vožnjo čez BIBERACH AN DER RISS (11:15), tu se odločiva da spustiva Riedlingen, Obermarchtal, Ehingen, Erbach, ULM, Blaubeurn, Römerstein, Bad Urach, Uracher Waserfall, Detting an deer Erms in Reutlingen, kar sva imela v prvotnem planu in da nadaljujeva direktno v Tübingen, pa še smerokaz za Reutlingen, ki je v pravi smeri se pojavi. Nadaljujeva po cesti 312 čez Riedlingen (tega, ki sva ga spustila), potem pa se pred nama ob 11:49 pojavi mogočna cerkev z dvema zvonikoma – ustaviva se pri njej – ZWIEFALTEN – ter si ogledava cerkev benediktinskega samostana – cerkev je res mogočna in nekaj posebnega. Ob 12:11 pot nadaljujeva po cesti 312 čez Unterhausen in Pfullingen v Reutlingen, kjer na bencinski črpalki ob 13:06 za 75,01 natočiva bencin. Sledi vožnja v Tübingen, vendar še pred mestom zagledava smerokaz Bebenhausen, in tako najprej zavijeva v 6 km oddaljen samostan BEBENHAUSEN. Ob 13;25 parkirava na parkirišču in si ogledava zanimiv samostanski kompleks. Po plačilu vstopnine 5 + 5 EUR + fotoaparat 3 EUR pa še notranjost samostana in cerkev. Ob 14:20 vsa navdušena zapuščava Bebenhausen, in že sva v parkirni hiši v TÜBINGENu (14:38) – najprej si ogledava luteransko cerkev, potem po si vzameva čas z kosilo v Gaststätte Krumme Brücke, kjer si privoščiva Jägersch. Spätzle in Schnitz. Nat. BratkSpätzle za 22,40 EUR. Ob 15:41 nadaljujeva z ogledom ljubkega mesteca – kmalu zagledava ljubke mlade račke, potem pa se vzpneva na grad, še ogled tržnice ter plačilo parkirnine 2,80 EUR in ob 16:31 najino pot že nadaljujeva (Rottenburg am Neckar – tudi izpustiva). Tako nadaljujeva čez Herrenberg, Nagold, Altensteig, (vmes sta bile dve cesti zaprti zaradi snega), Schwarzwald Bäderstraße – Freudenstadt, Ruchestein, Schwarzwald Hochestraße – vmes je bila spet zima, saj sva bila vmes nad 1053 m visoko, spust v Achert in Hinterseebach, kjer povprašava za prenočišče – zunaj piše cena 70 EUR, ko vprašam, pa pravijo 82 EUR – nadaljujeva naprej v SEEBACH (18:45), kjer ob 18:57 dobiva prenočišče. Najprej znosiva v sobo, potem pa se hitro odpraviva v bližnjo cerkev k slovesni (že) nedeljsko sveti maši. Ob 20:00 se vrneva v najino sobo in sporočiva domačim, da sva v redu preživela dan. Po običajnih opravilih se kmalu odpraviva k počitku, za nama pa je še en zanimiv in lep dan.

zjutraj ob 7:01 pred najinim hotelom

zajtrk za DVA - 7:11

cesta do hotela - (sedaj sva v odhajanju) - 8:36

Markt Rettenbach - 8:45

samostan in bazilka OTTOBEUREN - 9:06

ministranti

panoramska vožnja čez MEMMINGEN - 09:59

samostan OCHSENHAUSEN - 10:31

vse pripravljeno na poroko - vsaka vrsta ima svoje ime družine - sedežni red

nadaljujeva

panoramska vožnja čez BIBERACH an der Riss - 11:16

Samostan ZWIEFALTEN - 11:49

nadaljevanje poti

BEBENHAUSEN - na parkirišču - 13:25

po plačilu vstopnine si ogledava še notranjost

in še ogled cerkve

Tübingen - 14:38

ogled cerkve

pred mestno hišo so imeli PROTEST

najino kosilo - 15:16

vožnja čez ČRNI GOZD

SEEBACH - 18:44

in najina soba

slovesna nedeljska sveta maša v cerkvi v SEEBACHu

potem pa k počitku.

----------------------------------
SKUPAJ stroški četrti dan: 188,20 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 5. dan - nedelja (23-04-17)