- 21. 04. 2017 - PETEK - 3. dan
za 10. OBLETNICO POROKE
(v lastni režiji brez navigatorja, 10 dni, 3379 km)

Schönau am Königssee - Ramsau - Hinterssee - DeutschenAlpenStraße - A: Walchsee - Ebbs - D: DeutschenAlpenStraße -
Bayrischzell – Schliersee - Weyarn - Holzkirchen - Dietramszell - Beuerberg - Wessobrunn - Obergünzburg (298 km)

Opis poti: Zbudiva se v lep čudovit zimski (pravljični) dan. Najprej spakirava, kar se je dalo, očistiva avto, saj je bil pomrznjen in znosiva v avto. Potem pa občudujeva lepoto okoli sebe – pogled na Jenner, Orlovo gnezdo, pa vse zasnežene hribe okoli. Ob 7:38 se odpraviva na zajtrk. Potem plačava dve nočitvi z zajtrkom (120 EUR), še do konca pospraviva in 8:45 nadaljujeva naprej. Ob 8:51 se ustaviva v danes bolj prijaznem RAMSAU. Ob 9:00 nadaljujeva do HINTERSSEEja, ter ob jezeru občudujeva odsev gora, v daljavi pa pokanje in proženje plazov. 9:23 pot nadaljujeva po Triebenbachstraße, levo na Alte Reichenhallerstraße in končno ob 9:31 prispeva na DeutschenAlpenStraße, ter naprej levo mimo Unterjettenberga, do odcepa v Schneizlreuth, kjer zavijeva desno in naprej mimo Weißbacha (9:49) in Weitsee-ja ob 10:30 prispeva do Reit im Winkl in v bistvu tudi do meje z Avstrijo. Ob 10:30 narediva postanek ob avstrijskem jezeru WALCHSEE. Potem pa pot nadaljujeva čez Buchberg v EBBS – 10:55 parkirava nasproti cerkve Marijinega vnebovzetja, ter si jo ogledava. Zanimivo je bilo opazovati mežnarja, ki je na vrhu oltarja pri Mariji zalival rože. Po ogledu cerkve se zaustaviva še na WC na drugi strani ceste, ter ob 11:10 najino pot nadaljujeva, in sicer nazaj gor čez Niederndorf čez reko Inn v Nemčijo v Oberaudorf (11:20). Tu vprašava, kakšna je cesta in prelaz proti Wendeisteinu. Ko izveva, da je prevozna pot nadaljujeva, zavijeva levo čez Rechenau in Aschau ter v Tatzelwurm spet prideva na DeutschenAlpenStraße. Spet zima in vedno več snega. Na vrhu prelaza (11:47) ga je bilo krepko čez pol metra. Vzpon na Wendeistein, ki sva ga predhodno načrtovala zaradi nepričakovane zime izpustiva, ter se spustiva v dolino (11:56) v BAYRISCHZELL, tu si ogledava ljubko cerkvico sv. Margarite. Ob 12:12 pot nadaljujeva mimo Oberberga, Hagnberga do SCHLIERSEEja (12:30), kjer se ustaviva ob jezeru. Potem pa čez Hausham in Miesbach prispeva do najinega naslednjega cilja WEYARN (12:49) – ogledava si samostansko cerkev, sicer samo čez mrežo, saj je bila cerkev sama zaprta. Nadaljujeva čez Mitterdarching v HOLZKIRCHEN (tega imava v planu za ogled, vendar si ga le panoramsko ogledava), nadaljujeva z vožnjo in ob 13:26 na polju opaziva lisico, potem pa ob 13:37 prispeva do avguštinskega samostana DIETRAMSZELL, tudi tu sva si lahko cerkev ogledala le čez mrežo. Sva pa čez cesto našla samostansko gostilno Dietramszell Klosterschänke. Sicer hrana ni bila najboljša – je pa bil topel – potreben obrok – očitno se nismo najbolje zastopili kaj imajo na jedilniku. Jedla sva: Krustenschweinebraten in Sellerieschnitzel. Za kosilo odštejeva 21,80 EUR. Potem pa ob 14:37 spet naprej čez Thakirchen, Gerestried, Königsdorf, ko ob poti spet zagledava velik samostan – BEUERBERG – 15:18 – odločiva se, da si ga ogledava. In na najino začudenje – prišla sva v Kloster der Salesianerinnen Beuerberg – po plačilu 8 EUR vstopnine za oba, si samostan seveda ogledava … Tu so bili nekoč salezijanci, sedaj pa niso več (so pa v nekaj 10 km oddaljenem Benediktbeueren, samostanu katerega sva si ogledala na poročnem potovanju 6. 7. 2007) – nisva pa ugotovila, če so bile tu res naše sestre HMP. Ob 16:10 sva najino pot nadaljevala po najini začrtani poti (Beuerberg nisva imela v planu) pod AC München – Garmisch-Partenkirchen pot nadaljujeva čez Sankt Heinrich ter po spodnjem robu jezera Stranberger See v Seeshaupt (16:20) ter mimo Jenhausna in Deutenhausena prispeva v Weilheim i Ob, ter mimo Zellseeja do najinega naslednjega cilja – benediktinski samostan WESSOBRUNN ob 16:53 – ogledala sva si zelo lepo cerkev, in delček samostanski poslopij, se sprehodila do Marijine votline, šla še na WC in ob 17:21 najino pot nadaljevala. Ugotovila sva, da se najino raziskovanje odvija počasneje kot sva mislila, in da če bi si želela ogledati vse, kar sva si zastavila, bi bil morda potreben cel mesec. Odločila sva se, da bova večja mesta kar izpustila, ter si ogledal le ljubke manjše kraje. Peljeva se mimo Rött, Issing ter v kraju Mundraching prečkava reko Lech (17:46), nadaljujeva in ker se je že večerilo sva si počasi iskala prenočišče – Kaufbeuren – vse zasedeno, nekje vmes prideva do ene osamljene kmetije, kjer nama že okolica ni bila všeč, potem pa prideva v OBERGÜNZBURG – in sicer v Guesthof – gostišču vprašava za prenočišče … iz kuhinje pride kuhar z surovim zrezkom v roki in pravi, naj počakava, da nama organizirajo prenočišče … cela kuhinja je bila na nogah in nama rihtala spanje … napotijo naju na zelo osamljen kraj po precej ozki poti Eschenlohweg na obrobju vasi – prispeva v osamljeno hišo Hotel Marianne (19:22) … nikjer nikogar … pozvoniva, starejša gospa pride odpret in vpraša, če naju je sem napotila njena sestra iz gostilne. Prinese dva ključa, in naj si grem pogledat sobo, katero bi 8 ali 10 … grem pogledat – soba 10 ima balkon in je bolj svetla pa tudi kopalnica je direktno iz spalnice, soba 8 pa je bolj temna, sicer ima več prostora, je pa kopalnica v predsobi … odločim se za sobo 10 – razpakirava, pokličeva domov, v omarici najdeva geslo za WIFI, pokličeva domov. Tu nama je bilo zelo všeč – okolica je bila mirna, bilo je polno ptičev, družbo pa sta nama delali dve muci, ki sta naju takoj, ko sva prišla pozdravili. Še en obhod okoli, potem pa se 19:57 spraviva v sobo. Napiševa kje sva bila, preštejeva stroške tega dne, pogledava vreme za naprej. Sestrični, stricu in mami pošljeva par slik z opisom, kaj sva videla – to narediva vsak večer, potem pa se počasi odpraviva k počitku.

pravljični zimski pogled - 7:26

pogled na Jenner

najin zajtrk - 7:38

še pogled iz najinega balkončka

še ORLOVO GNEZDO

WALCHSEE - 10:31

nadaljujeva

EBBS - 10:52

lep pogled - morda jo tudi kdaj obiščeva

ogled cerkve Marijinega vnebovzetja v EBBSu - 10:57

mežnar visko na oltarju pri Mariji zaliva rože

in že nadaljujeva (nazaj) v Nemčijo

ta most je meja med Avstrijo in Nemčijo

Oberaudorf - 11:20

spet na NEMŠKI ALSPKI CESTI - in zimska idila

čez prelaz - 11:44

BAYRISCHZELL - 11:56

prizor svatbe v Kani Galilejski

zanimiv motiv SRCA JEZUSOVEGA

tale metuljček pa je bil ujet v cerkvi, ki ga je varovala pred zimo

še sprehod do TIC-a

v ozadju zasneženi hribi

BEUERBERG - "Salezijanski" samostan - 15:18

ogled muzeja KLAVZURA

cerkev je bila žal v prenovi - zaprta

pot nadaljujeva ob 16:16

obroblje Straberger See-ja

Benediktinski samostan WESSOBRUNN - 16:53

podobnega Jezusa smo videli na razstavi razpel Oglejskega patriarhata 4. 10. 2014 v Čedadu

še ogled okolice

----------------------------------
SKUPAJ stroški tretji dan: 149,80 EUR

-------------------------------------------------------------------

Povezava na 4. dan - sobota (22-04-17)