- 2273. IZLET - sobota, 26. 01. 2019 - 1. dan

- 26. 01. 2019 -

Ljubljana - San Michele Extra - Verona - Forli (581 km)

Tokrat sva se namensko odpravila v Forli, in sicer zato ker je imela Lucija v ponedeljek zdravniški pregled pri dott. Massimu Businu v Villa Igea v Forliju. Na pot sva se odpravila že v soboto, saj je Forli, daleč in je škoda, da vmes še česa ne vidiva.

Na pot sva se odpravila ob 06:10 (stanje števca 153007 km), in sicer ob Dolenjski železnici, levo na Galjevico in desno na Dolenjsko cesto. Na bencinski črpalki sva na bankomatu (06:15) dvignila še nekaj gotovine za s seboj, potem pa nadaljevala desno na Peruzzijevo in na primorsko AC (E61). Vmesni postanek na Lomu za WC potem pa do Razdrtega in naprej po Vipavski hitri cesti (H4) do Gorice, kjer se po 111 km vožnje, ob 07:28 ustaviva na bencinski črpalki, dotočiva za 36,74 EUR bencina, in 2x 0,50 (07:27) EUR za WC. Potem pa čez mejo nadaljujeva v Italijo. Ob 7:44 vzameva listek za AC (A34). Pot nadaljujeva po A4 mimo Benetk in Padove z vmesnim postankom za WC, ter po plačilu cestnine 18,40 EUR pri izvozu za Verona Est zapustiva AC. Nadaljujeva proti Veroni, in se v predmestju Verone zaustaviva pri veliki cerkvi Nadangela Mihaela v predelu
SAN MICHELE EXTRA. Ko parkirava se ob 10:00 odpraviva do cerkve in si jo ogledava. Mežnar nama pokaže Don Boska, potem pa so kmalu prišli otroci, in se je v cerkvi pričel verouk, midva pa sva pot ob 10:11 nadaljevala. VERONA – 10:23 parkiranje v parkirni hiši poleg pokopališča, potem pa peš v stari del mesta. Najprej mimo arene in mimo parka v muzej po zemljevid mesta. Nadaljujeva čez most Ponte Scaligero ter po drugem bregu Adiže in nazaj čez most Ponte della Vittoria, ogledava si cerkev sv. Eufemia in cerkev san Giovanni in Foro, potem pa čez trg Erbe prispeva do balkončka JULIJE. Nadaljujeva do Arche degli Scaligeri in cerkve s. Maria Antica, kjer si ogledava čisto pravega templarja. (pozneje v mestu vidiva še več templarjev). Po plačilu 6 EUR / osebo za ogled 4 cerkva ob 12:18 si najprej ogledava prvo – Basilico sv. Anastazije, nadaljujeva do Stolnice 12:42, po ogledu pa čez Petrov most na drugi breg Adiže. Mimo Arheološkega središča nadaljujeva do nekdanje cerkve – 13:13, kjer si pri zamorčkih za 27 EUR (Filleto di Maialino, Ventaglio Pollo in pogrinjek). Po kosilu ob 14:00 pot nadaljujeva ob Adiži ter si ogledava cerkev Tomaža Becketa, potem pa čez most Navi še cerkev s. Fermo. Ob 14:45 se že precej utrujena vračava proti avtu, po plačilu 5 EUR ob 15:31 zapustiva Verono (saj imava v planu še Gardsko jezero). Pot nadaljujeva po lokalnih cestah, a ker je Italija še bolj skromna s cestnimi oznakami ne prispeva do cilja Sirimione (bi morala po AC) temveč v kraj Sant' Ambrogio. Odločiva se (ker bo kmalu tema), da nadaljujeva po AC (15:42), in sicer po A22 do Modene in potem po E35 in A14 mimo Bologne v FORLI, 217 km in cestnina 14,30 EUR in ob 18:00 prispeva pred najin hotel MARTA. Razpakirava, potem pa ob 18:38 nadaljujeva v Coop po večerjo za 3,26 EUR, neseva v avto ter se čez trg sprehodiva do cerkve Filipa Nerija, kjer se ob 19:15 prične slovesna večerna (že nedeljska) sveta maša. Po končani slovesnosti se ob 20:08 vrneva nazaj v hotel – k večerji in počitku. Za nama pa je zelo lep dan.

listek na AC (Villesse - Verona)

SAN MICHELE EXTRA (predmestje Verone)

VERONA

nekdanja cerkev - sedaj restavracija

sv. Tomaž Becket

cerkev s. Fermo

po celotnem ostrešju so slike svetnikov

in zapuščava Verono - AC (Verona - Forli)

FORLI

cerkev sv. Filipa Neri

potem pa v hotel in k počitku.

STROŠKI PRVI DAN

večerja 3,26 EUR
---------------------------------------
Skupaj 1. dan 117,70 EUR, 581 km

povezava na 2. dan (27. 1. 2019)

2 udeleženca tega izleta: Mirko (Sony DSC HX-400V, 50x optični zoom, 4x digitalni zoom), Lucija