- 14. 04. 2018 -
Podolnica - Velika Ligojna - Rakitnik - Buje - Kozjane - Tatre - Rjavče - Gabrk - Pregarje - Zajelšje - Tominje - Harije - Brce - Zarečje - Koseze - Soze "jezero Mola" - Zalči "jezero Klivnik" - Poljane - Golac - Obrov - Skadanščina - Materija - Brinščice

Opis poti: Za 11. obletnico poroke, si izbereva prav posebno destinacijo - izlet v neznano. Na pot se odpravimo ob 8:00, in ker je gneča na primorski AC se na pot odpravimo čez mesto in naprej po Tržaški cesti, najprej na bencinski črpalki, kjer ob 8:27 opazimo Porcshe 918 Spyder, vreden 750.000 eur. Pot nadaljujemo po stari cesti, a se že po Dolgem mostu vse ustavi, zato zavijemo na prvem uvozu in se vrnemo nazaj na Vič, ter pod progo nadaljujemo v smeri Dobrove in naprej proti Horjulu. Ob 8:56 smo v PODOLNICI, potem pa čez Horjul zavijemo levo in se ustavimo v VELIKI LIGOJNI ob 9:05. Sledi spust v Staro Vrhniko, in v Vrhniki se vključimo na AC. Nadaljujemo po primorski AC do izvoza Postojna. Kratek postanek ob 9:33 v RAKITNIKu, potem pa nadaljujemo naprej v Pivko, ter po glavni cesti v smeri Ilirske Bistrice. Ob semaforju delo na cesti ob 9:55 opazimo šojo, potem v kraju Ribnica zavijemo desno v smeri Kozina. Zares prvi večji postanek naredimo v BUJAH, kjer se ustavimo pri cerkvi sv. Florjana (10:10), in domačine povprašamo za pot naprej. Nadaljujemo pravokotno na glavno cesto prek reke REKA na drugo stran v smeri Suhorje, a zavijemo desno na ožjo makedamsko cesto, ki se prične vzpenjati. Na vrhu pa nas pričaka zasneženi Snežnik in končno prispemo do Marijene cerkvice v KOZJANE, (10:31) - sprehodimo se okoli cerkve, domačinka pa nam pove malo o okolici. Pot nadaljujemo v TATRE do sv. Janeza Krstnika, tu se ob 11:08 zgodi pravi čudež - sredi parih hiš se zbere množica avtodomov, ki se zaustavijo prav v središču Brkinov - torej tukaj v Tatrah. Ko jim vodič prične razlago o kraju mi pot nadaljujemo do sv. Mavra in mogočnih starih dreves v RJAVČE, (11:16), potem pa v GABRK (11:27), po ogledu cerkve sv. Trojice si ob kalu privoščimo kosilo. Končno prispemo v civilizacijo - PREGARJE, ob 11:52 se ustavimo pri cerkvi sv. Lovrenca, nadaljujemo naravnost naprej do ljubke cerkvice sv. Barbare - ZAJELŠJE, tu smo ob poldne, potem pa čez TOMINJE, cerkev zgrešimo prispemo do sv. Štefana v HARIJE (12:19), spet smo zgrešili cerkev sv. Duha, zato čez Dobro Polje mimo sv. Florjana nadaljujemo v Rečico, pred reko Raka zavijemo levo čez Zarečje ter ob 12:35 prispemo do sv. Duha v BRCE, vrnemo se nazaj do sv. Fabijana in Boštjana v ZAREČJE, kjer dva psa zaradi nas zbudita celo vas. Potem pa prečkamo Reko in prispemo v Ilirsko Bistrico, nadaljujemo v smeri Jelšan (desno). Ko prispemo v KOSEZE, se najprej ustavimo pri cerkvi sv. Marije Magdalene. (12:59), potem pa čez Veliko Bukovico nadaljujemo v SOZE. (13:10) - ljubka Marijina cerkvica. Sledi spust do JEZERA MOLA, kjer se sprehodimo do obale, na drugi strani jezera pa opazimo štiri KAVKAČE, ob 13:41 se čez Harije vrnemo na glavno cesto, tokrat levo in kmalu prispemo v ZALČI, tu zavijemo desno do JEZERA KLIVNIK (13:55), pot nadaljujemo po makedamu naprej (smer Podbeže), kamor pa ne prispemo, saj na ovinku zmanjka ceste - jo je odnesla voda, vrnemo se nazaj v Zalči, ter zavijemo desno, Pot nadaljujemo po glavni cesti v Podgrad, kjer zavijemo desno smer Kozina. V Obrovu zavijemo levo in na križišču spet levo. Ob 14:32 prispemo v vas duhov - POLJANE, kjer živi le pet ljudi. Po ogledu vasi in cerkve sv. Antona, ter p pogovoru z domačinom, ob 14:47 pot nadaljujemo še na bližnji GOLAC, do cerkve sv. Nikolaja (14:56), potem pa nazaj v OBROV na glavno cesto in levo do cerkve Marijinega oznanjenja (15:12). Potem nadaljujemo čez Gradišče pri Materiji in Markovščino, kmalu za krajem zavijemo levo do sv. Roka v SKADANŠČINO, kjer pa nas pričaka množica avtomobilov pohodnikov, za na Slavnik, ob 15:30 pri cerkvici še pomalicamo, potem pa nadaljujemo nazaj na glavno cesto, čez Bač v MATERIJO, kjer zavijemo še do cerkvice sv. Duha (16:02) - nadaljujemo čez BRNŠICE do kapelice s pogledom na sv. Štefana, potem pa čez Tublje nadaljujemo v Hrplje in Kozino, kjer se vključimo na primorsko AC. Ob 17:20 srečno prispemo domov, za nami pa je čudovit dan in 260 prevoženih km.

eden izmed samo 918 Porschejev v vrednosti 750.000 EUR

KOZJANE

kapelica na začetku vasi

postanek ob cesti

TATRTE (v ozadju množica avtodomov)