- 08. 09. 2018 -
Krka "Po poti Reke Ljubezni"

Opis poti: Dopoldne se čez Grosuplje po novi asfaltirani cesti čez Ilovo Goro odpravimo na KRKO, mimo cerkve sv. Kozma in Damijana do Izvirov, kjer parkiramo avto. Potem pa se peš odpravimo po novi krožni poti Po poti Reke ljubezni. Pot je lepa in lepo označena, vendar pozor - le iz ene strani - priporočljivo je začeti pri INFO točki - TIC Krka, saj v nasprotni smeri ni oznak kam naprej. No mi začnemo pri izvirih - torej v napačni smeri. Tudi sama Krka se je v zadnjem letu zelo razvila, pridobila je širšo cesto z javno razsvetljavo in pasom za pešce do izvirov, žal pa javna rastvetljava kvari lep pogled na cerkev, dva nova mostova in veliko število turistov. Našo pot pričnemo ob 11:30, in sicer pri IZVIRU KRKE, nadaljujemo čez MOST LJUBEZNI, ter zavijemo levo do JOŽETOVE DOMAČIJE v Gradičku. Nadaljujemo do KRŠKE JAME, kjer nas pričaka stojnica s spominki serije Reka Ljubezni. Po nakupu obeska nadaljujemo čez travnik v Trebnjo Gorico, kjer pa se (iz naše strani pot zgubi). Tako pridemo do kapelice in po cesti nadljujemo gor v Znojile do SLAKOVE HIŠE (točko RAZGLED LJUBEZNI spustimo, saj je vmes v bregu med Trebnjo Gorico in Znojilo. Vrnemo se nazaj do kapelice (spustimo tudi TIŠLARIJO) ter nadaljujemo mimo TOMAŽEVE HIŠE mimo KAPELICE v BLATNO ULICO. Na glavni cesti zavijemo levo in prispemo do TICa, kjer je parkirana Slakova Niva, potem pa prečkamo glavno cesto in ndadaljujemo do MEDVEDOV. In naprej do hiše MOJCE in FRANCA. Po makedamski poti prispemo na glavno cesto, kjer zavijemo levo čez reko KRKO, kjer srečam Pinkija. Nadaljujemo do cerkve Kozma in Damjana, potem pa se po prenovljeni cesti vrnemo nazaj do Izvirov (avta). 13:53 Domov se vračamo čez Muljavo in Ivančno Gorico. Za nami pa je lep sprehod po POTI LJUBEZNI.

ob poti - Rudnik

KRKA

po poti REKE LJUBEZNI

nov most čez Krko

IZVIRI reke Krke

nova cesta je širša in razsvetljena, vendar luči kvarijo sliko

MOST LJUBEZNI

HIŠA RIBIŠKEGA ČUVAJA JOŽETA

KRŠKA JAMA

Trebnja Gorica

pri kapelici (RAZGLED LJUBEZNI zgrešimo)

ZNOJILE in še en nov most čez Višnjico

SLAKOVA DOMAČIJA

pot, ki smo jo zgrešili

nazaj pri kapelici

(TIŠLARIJO spustimo) se pa ustavimo ob Krki