- 03. 07. 2018 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Lagunska ribogojnica "Valle Cavanata"

Opis poti: Tokrat se odpravimo opazovat čebelarje na Izliv Soče. Na pot se odpravimo ob 7:30, in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC do Fernetičev, kjer prečkamo mejo, ter nadaljujemo po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Nadaljujemo čez Tržič v smeri Gradeža. V Bistrici zavijemo pri (zadnjem semaforju pred reko Sočo) levo proti NARAVNEMU REZERVATU IZLIV SOČE "Isola della Cona". Prvi postanek naredimo ob 9:00, potem pa se kmalu prične prava pustolovščina. Cesta do samega rezervata je zaprta, saj je na njen polno delavcev s stroji. Avto zato pustimo na oddaljenem parkirišču in peš 50 min daleč nadaljujemo do rezervata - potem pa še to - rezervat sam je bil zaprt, a je k sreči prva opazovalnica odprta. Sami se potem sprehodimo po rezervatu. (Osnovni krog) pa še eno opazovalnico ob Soči, pa tudi ta je bila še dodatno zagrajena z bodečo žico, vendar se (15 min smo hodilo v to smer zaradi nje) spalzimo pod njo. Ob 11:20 se vrnemo nazaj na prvo opazovalnico - a splačalo se je ptic je bilo občutno več kot običajno, med drugim tudi tri plevice, rjava čaplja, kravje in čopasta čaplja, kanadska gos, sveti ibis, čebelarji ... Do 11:48 se vrnemo do avta. Nadaljujemo čez Sočo in kmalu zavijemo levo do Jadranskega morja. Tu nas pričakajo druge ptice, tudi črni labodi. Pot nadaljujemo ob kolesarski stezi do LAGUNSKE RIBOGOJNICE"VALLE CAVANATA", kjer že najprej ob cesti naberemo zrele fige potem pa nadaljujemo do opazovalnice, kjer opazujemo čigre, plamence in rjave čaplje v gnezdu. Ob 13:00 se vračamo proti domu - oz. čez Trst v Miljene po nakupih potem pa čez Škofije v Slovenijo in po primorski AC proti domu, kamor prispemo ob 17:00. Za nami pa je zelo lep dan.

9:00 - na ovinku pred Sočo

od parkirišča peš v Naravni rezervat Izliv Soče

vzdolž cele panoramske poti

in končno po 50 min hoje prispemo na prvo opazovalnico

pri čebelarjih

to je krivec, ki je s svojim oglašanjem spodil 3 plevice

potem pa do naslednje opazovalnice

del proti Soči

z bodečo žico zaprta opazovalnica - zlezemo pod žico

pred opazovalnico pa polno konjskih fig

potem se splazimo nazaj pod žico

in nadaljujemo z osnovnim krogom

na Majoreti

potem pa ob kanalu

naslednja opazovalnica

na koncu še pogled s prve opazovalnice

in že se vračamo proti avtu

ob Jadranskem morju

VALLE CAVANATA

Med Devinom in Miramarom

potem pa po nakupih in proti domu.