- 21. 07. 2017 -
3. dan:
(1. del): Passau – Tittling: Musseumdorf Bayerischer Wald

Opis poti: Po zajtrk in plačilu 136 EUR za 2 nočitev z zajtrkom v Pension Vilsmeier ob 8:42 nadaljujemo s potjo, najprej se ustavimo še pri pešpot mostu in še enkrat pogledamo Passau, potem sledi panoramska vožnja čez Passau. Najprej čez reko Inn v središče, potem pa še čez reko Donavo, ter pod grajskim hribom ob Ilzu v smeri Freyunga po cesti 12. Pri kraju Kringell zavijemo levo čez Kalteneck in v Neukirceh vorm Wald prispemo na cesto 85, kamor zavijemo desno. Kmalu prispemo v TITTLING, mimo jezera Dreiburgensee in že smo na parkirišču ter po plačilu 2 x 7 EUR ob 9:29 v MUSSEUMDORF BAYERISCHER WALD – vasici z 150 hišicami – muzejem na prostem, hišic od leta 1620 dalje, kot so bile nekoč – ohranjene, nekatere v prvotnem stanju, nekatere kot muzej. Le-te si ogledujemo do 12:00 – potem pa prispemo v hišo – cerkveni muzej, le-ta in nadaljevanje ogleda vasice do 13:14 je v drugem delu tega dneva, ter pot naprej.

pogled iz sobe

8:42 - PASSAU v jutranji megli

panoramska vožnja čez Passau

prečkamo INN

prečkamo Donavo

jezero Dreiburgensee

9:29 Muzejska vas BAVARSKI GOZD - MUSSEUMDORF BAYERISCHER WALD

nekoč - in danes

ogled TE hiše in preostanek dneva pa sledi v DRUGEM DELU - povezava spodaj pod slikami