- 19. 06. 2017 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona - Valle Cavanate" - Nova Gorica

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8:00 in sicer po primorski AC do Fernetičev in naprej po italijianski AC do izvoza Gorica. Nadaljujemo čez Tržič in Bistrico do NARAVNEGA REZERVATA IZLIV SOČE "Isola della Cona, kamor prispemo ob 9:30 - po plačilu vstopnine 2 x 5 EUR se sprehodimo čez rezervat. Kar malo smo bili razočarini saj je velika jata škorcev prepodila čebelarje le-teh je bilo le kakih 10, prejšnji mesec pa par 100. No kakorkoli že - vseeno smo videli veliko lepega, čeprav je bilo precej ptic manj tudi zaradi suše - vodne ptice potrebujejo vodo. Ob 12:45 se vrnemo in čez Sočo nadaljujemo še v VALLE CAVANATE - tudi tu je bilo precej sušno. Ob 13:16 nadaljujemo v Tržiču z nakupovanjem, potem pa čez Doberdob v Gorico in v NOVO GORICO. Najprej v Spar na kosilo potem pa na ogled Kostanjevškega samostana z grobnico Burbonov. Sledijo opravki v Novi Gorici. Za konec pa se ob 18:01 ustavimo še na JUDOVSKEM pokopališču - ki pa je bolj "pokopališče" - v žalostnem stanju, kot pa kulturni spomenik.