- 14. 10. 2017 -
STIČNA - Skupaj živeti Marijin klic - Vseslovenska slovesnost ob 100-letnici fatimskih dogodkov
6. slovensko-hrvaško srečanje

Stična - Spodnja Draga - Zgornja Draga - Višnja Gora - Sela pri Šmarju

Opis poti: Tokrat se udeležimo Vseslovenske slovesnosti ob 100-letnici fatimskih dogodkov in obenem 6. slovensko-hrvaškega srečanja. V STIČNO, pridemo že dovolj zgodaj (9:10), tako da v miru parkiramo, si najdemo ustrezno mesto na samostanskem dvorišču, potem pa se najprej odpravimo v cerkev, kjer se ob 9:30 prične molitvena ura. Ob 11:00 se na dvorišču prične slovesna sveta maša, ki jo je vodil ljubljanski nadškof Stanislav Zore, po slovesnosti sledi procesija s kipom Fatimske Marije in zaključek z Zahvalno pesmijo v baziliki. Po slovesnosti že pomalicamo, se srečamo z našimi sestrami, in se za konec še poslovimo od Fatimske Marije. Ob 14:22 zapuščamo Stično. Pot nadaljujemo čez Vir v Ivančno Gorico, potem pa se vračamo po stari cesti. Najprej se ustavimo pri sv. Tomažu v SPODNJI DRAGI, nato pa se še pri sv. Martinu v ZGORNJI DRAGI. Pot nadaljujemo do sv. Ane v VIŠNJO GORO, potem pa pod AC na Spodnje Brezovo, ter čez Spodnje Blato v Grosuplje. Zadnji postanek naredimo pri sv. Mohroju in Fortunatu v SELU PRI ŠMARJU, potem pa čez Šmarje Sap nadaljujemo ter se na novem AC priključku vključimo na AC ter se vrnemo domov. Za nami pa je zelo lep dan.