- 18. 06. 2016 -
1. DAN
Ljubljana - Chioggia - Naravni rezervat "Parco Naturale del Delta del Po: Valle Mandriole" - Marina Romea - Forli

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7:01 (števec: 110.385 km), in sicer ob Dolenjski železnici, desno na Peruzzijevo in na primorsko AC. Na počivališču Lom naredimo postanek za WC, 1x 0,50 EUR, potem nadaljujemo in AC zapustimo pri Razdrtem in nadaljujemo po vipavski hitri cesti. Po 104 prevoženih km naredimo postanek na počivališču Nova Gorica, kjer dotočimo bencin 14,74 EUR in porabimo 2 x 0,50 EUR za WC. Nadaljujemo čez mejni prehod Gorica in po italijanski AC, ki je do Ikee brezplačna, potem pa vzamemo listek. Kmalu se priključimo na avtocesto A4 / E70, ter nadaljujmo mimo Latisane in Portugruaro, S. Dona di Piave proti Benetkam. Kmalu zavijemo desno na E55 (smer Venezia Est / Aerporto) ter AC po plačilu 10,10 EUR ob 9:21 zapustimo. Nadaljujemo po A57 mimo Marcon in Mestre potem pa zagledamo smer Ravena / Chioggia in SS309, ki je naš prvi cilj. Čisto blizu prvega cilja, pa ob 10:00 pademo v kolono, ter za zadnjih 4 km porabimo skoraj uro. CHIOGGIA – 10:44, parkiramo za 4 EUR na parkirišču pri Carinski upravi, in se peš čez mostiček prek kanala Lombardo odpravimo v stari del ljubkega mesteca na drugi strani Benetk (Beneške lagune). Imamo srečo, in ta dan je ravno srednjeveški dan, pričaka nas srednjeveška glasba. Ker v mestece pridemo po ozki uličici, kjer je bila tud gostilna, se najprej odpravimo na WC … lastnik nam pozneje razloži, da to ni javni WC, a nuja je nuja … Nadaljujemo na glavno ulico – Corso del popolo. In ker je bila na trgu 20. septembra ravno gneča, saj so se vsi zvrstili okoli srednjeveškega dogajanja, se najprej odpravimo pod arkadami na desno stran. Najprej se ob 11:08 zaustavimo v kapeli Svetega Križa ter nadaljujemo v stolnico, potem pa se mimo mestnih vrat zaustavimo v muzeju, kjer dobimo zemljevid mesteca in par osnovnih informacij. Pot nadaljujemo čez prvi mostiček desno in si najprej ogledamo salezijansko cerkev z oratorijem. Nadaljujemo kanalu svetega Dominika na otok svetega Dominika in si ogledamo cerkev, kjer pa so ravno imeli svečano poroko. Potem pa čez zadnji most na trg Vigo, kjer je tudi linija beneškega mestnega prometa. Sprehodimo se čez srednjeveško dogajanje na ulici Corso del popolo, si ogledamo cerkev sv. Andreja, v kateri je tudi poroka, pred njo pa dva z brisačo za na plažo polno riža čakata na mladoporočenca. Ob 12:39 si ogledamo ujede, s katerimi se lahko slikaš, ter si za 5 Eur damo izdelati srednjeveške napisi z imeni. Še ogled cerkve sv. Filipa, potem pa si ob 13:20 privoščimo že zasluženo kosilo. In sicer pizza s štirimi siri ter pa ocvrt piščančji zrezek s ocvrtim krompirjem 25 EUR. Ob 14:00 se sprehodimo še preostalem delu mesteca. Ob kanalu Veno, si za 2 EUR kupimo magnetek in nadaljujemo ob kanalu Lombardo. Ob 14:45 prispemo nazaj na parkirišče ter nadaljujemo s panoramskim ogledom mesta, in sicer čez Otok Cantieri in dell' Unione na turistični del pol hotelov in turistov – Sottomarina, potem pa čez otok Verde prispemo na našo SS309 ter ob 15:00 nadaljujemo s potjo. Ob 15:20 prečkamo PAD. Ob 16:15 se zaustavimo v naravnem rezervatu delte Pad "Parco Naturale del Delta del Po: VALLE MANDRIOLE", kjer si ogledamo nekaj novih ptic, potem pa 16:29 nadaljujemo. Še postanek v MARINA ROMEA ob 16:40, potem pa mimo Ravenne na SS67 in ob 17:57 prispemo pred naš Hotel Marta v FORLI (stanje števca: 110.802 km), oz. 417 prevoženih km. Po nastanitvi se sprehodimo še do centra in si v COOPu kupimo večerjo za 3,24 EUR. Potem pa v hotelu povečerjamo, se gremo še kakšno karto, potem pa k počitku.

ob poti

Hotel Marta - Forli

Forli - center

potem pa k počitku

-------------------------------------------------------------------------------------------