- 18. 01. 2016 -
2. dan: (169 km)
Forli - San Marino - Forli

Opis poti: Ko se zbudimo in uredimo, gremo ob 7:30 na tradicionalni italijanski zajtrk (rogljiček + kava ali čaj + sok). Potem gremo po opravkih (oz. samo nekaj pogledat), to opravimo v 2 min, oz. s pogovorom v 5 min … potem pa se približno 9:20 iz Forlija odpravimo po lokalni cesti SS9 mimo Forlimopopi in se v Cesena vseeno odločimo, da pot nadaljujemo po AC A14 smer Rimini, ker je bilo opozorilu da je prometna nesreča in je zastoj AC po plačilu 1,30 EUR zapustimo ter nadaljujemo čez Santarcangelo po lokalni cesti (zanimivo je, da nikjer ni nobenega smerokaza za San Marino) … nadaljujemo v Verucchio in se po drugi strani vzpnemo na 450 m visok SAN MARINO (11:22) … avto za 4,5 EUR parkiramo na parkirišču P7 in se peš odpravimo v mestno jedro. Najprej na prvi grad La Rocca o Guaita … namesto plačila 4,5 EUR se odločimo za nakup kompletne vstopnice za 10,5 EUR / osebo, sledi sprehod do drugega La Cesta o Fratta, potem pa čez vrata Fratta nazaj v središče do Parlameta (Piazza della Liberta), parlamenta si žal ni bilo mogoče pogledati, saj so imeli ravno zasedanje. Ob 13:00 si ogledamo stolnic – baziliko Vseh svetnikov, potem pa si v bližnji restavraciji za 16,80 EUR privoščimo kosilo, ter nakup spominkov 2 magnetka po 1,5 EUR. Ogled Mestnega muzeja, potem pa spust do vrat Svetega Frančiška, ogled cerkve in muzeja. Potem pa se ura bliža že četrti uri (do 16:15 smo plačali parkiranje) … ob 15:40 prispemo do avta in zapustimo San Marino. Nazaj grede se odločimo kar za avtocesto (saj je zelo slabo označeno po lokalnih) … V Forli prispemo ob 17:10, potem pa se odpravimo do sv. Lucije k sveti maši … v cerkvi ob 17:25 ni nič kazalo, da se bo ob 17:30 kaj dogajalo, tako da čez mesto odhitimo do stolnice, kjer (sicer 3 min zamudimo) ob 17:33 prispemo končno do svete maše, ki pa je kapeli … Po sveti maši se še malo sprehodimo, najdemo celo trgovino Coop, čisto zraven našega hotela in si za 1,2 EUR kupimo svež kruh. Potem pa ob 18:19 prispemo v hotel in k večerji (kruh in pašteta) … Za nami je bil zelo lep dan … potem pa k počitku.