- 14. 03. 2016 -
1. dan:
Ljubljana - Naravni rezervat "Parco Naturale del Delta del Po: Mesola - Comacchio -
Valle di Comacchio - Valle della Canna" - Forli (410 km)

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7:12 (stanje števca 107.399 km), in sicer po primorski AC do Razdrtega ter naprej po Vipavski hitri ceste, do Nove Gorice, kjer ob 8:15 dotočimo bencin za 31,28 EUR + WC 2x0,5 EUR. Nadaljujemo ob 8:29 in prečkamo mejo, ter pred Ikeo pridemo na plačljivo italijansko AC ter po njej nadaljujemo do Benetk, tu ob 9:28 po plačilu 10,10 EUR zavijemo na E55 oz. malo pozneje na cesto SS309 »Via Romea«. Prvi postanek za WC naredimo, čim prečkamo reko Pad ob 10:35, potem pa se ob 10:48 ustavimo v kraju MESOLA, kjer si ogledamo grad in cerkev, se sprehodimo okoli ter po naključju zagledamo »Don Boskov Oratorij« - torej smo pri salezijancih … tu je bilo še precej vetrovno, a ne toliko kot se je slišalo – bilo je vojaško letalo. Ob 11:06 nadaljujemo naprej po S309 mimo Codigora in ob 11:40 že prispemo v COMACCHIO, parkiramo, in se sprehodimo po ljubkem mestecu. Po ogledu glavnih znamenitosti in cerkva si ob 13:10 privoščimo kosilo – pikantna pizza in zrezek s ponfrijem 19,50 EUR – ob 14:04 pa že nadaljujemo z ogledi. Ob 14:23 zapuščamo Comacchio in čez dvižni most nadaljujemo v osrčje narodnega parka delte Pad v Valle di Comacchio – kjer ob 14:32 prispemo do konca ceste, kamor smo lahko prišli z avtom. Najprej na opazovalnico, potem pa še na drugo stran … pred nami pa v daljavi polno flamingov … žal je bilo zelo vetrovni, da bi si jih ogledovali dalj časa, ali pa bi se jim bolj približali … 14:45 se vračamo nazaj če Comacchio na SS309 in nadaljujemo. Naslednji postanek naredimo ob cesti pri Valle della Canna, kjer se sprehodimo do opazovalnice, in kjer je polno duplinskih kozark. Ob 15:30 nadaljujemo po SS309 ter zavijemo levo na Marina Romea, ter pot med jadranskim morjem in naravni rezervatom na drugi strani nadaljujemo v Raveno. Tu zavijemo na SS16 in končno na našo SS67. Ob 16:16 prispemo v pokrajino Forli in ob 16:45 srečno v FORLI pred naš hotel Marta. Ko znosimo prtljago v sobo in si malo odpočijemo, ob 17:56 odidemo v center – do stolnice k sveti maši, ki pa smo jo žal zamudili. Vendar vidimo, da je še ena ob 19:15 v cerkvi s. Filipa Neria. Po naključju srečamo zunaj nečaka stolnega župnika, ki nas prijazno popelje do te cerkvice. Časa imamo še dovolj za sprehod po Forliju, vmes gremo še v Coop po kruh 0,55 EUR za večerjo, ki jo vmes spravimo v avto, potem pa ob 19:00 k sveti maši v cerkev s. Filipa Nerija. Ob 19:52 se vrnemo v hotel. Sledi večerja ter že zaslužen počitek.

ob poti

mogočen grad z obzidjem

najprej si ogledamo cerkev

salezijanski oratorij

nad nami pa švigajo vojaška letala

COMACCHIO

cerkev sv. Rosario

Rožnovenska Mati Božja, z vsemi skrivnostmi rožnih vencev

v vodi so umetne race

Sveti Janez Bosko ... in njegove sanje

zasluženo kosilo

še samostanska bazilika na drugem koncu mesta

Valle di Comacchio

flamingoti

Valle della Canna

in že smo v pokrajini Forli

Hotel Marta in naša soba

pogled iz hotelske sobo na sv. Lucijo in Forli

sprehod v Forli

Stolnica

sv. Filip Neri - sveta maša

-----------------------------------------------------------------------------------------------