- 13. 02. 2016 -
DEKANIJSKO ROMANJE v MARIBOR
(Bazilika Matere Usmiljenja - Stolnica sv. Janez Krstnik - sv. Janez Bosko)

Opis poti: Tokrat se pridružimo Svetoletnemu dekanijskemu romanje. Izpred župnijske cerkve Marije Pomočnice na Rakovniku se v sneženem jutru odpravimo ob 7.00. (vse skupaj 3-je avtobusi iz naše dekanije). Pot nas pelje po štajerski AC. Pri Lukavici pričnemo z jutranjo molitvijo in nadaljujemo z premišljevanjem rožnega venca. Prvi postanek naredimo na počivališču Tepanje, nato pa nadaljujemo v MARIBOR, do našega prvega cilja ob 9.30- Bazilike Matere Usmiljenja. Najprej nas sprejme provincijal frančiškanov, naš bivši dekan p. Marjan Čuden, v baziliki pa nas nagovori tamkajšnji župnik. Besedo prevzame naš župnik in dekan Mirko Simončič. Ob 10.00 pa pričnemo s spokornim bogoslužjem, s priložnostjo za sveto spoved. Ob 11:00 peš čez mesto poromamo do mariborske stolnice sv. Janeza Krstnika, pred katero nas pričaka naš bivši župnik in dekan, soboški škof dr. Peter Štumpf. In ob 11:20 se prične slovesna sveta maša v Mariborski stolnici, ko jo daruje naš škof Peter, ob somaševanju našega župnika in župnika z Viča in Rudnika. Po končani slovesnosti ob 12.40 se odpravimo do avtobusov in nadaljujemo na drugo stran Drave, do naše salezijanske župnije - cerkev sv. Janeza Boska, kjer nas pričaka naš biši župnik Franc Brečko, Gašper Otrin in Tone Ciglar. Najprej sledi že zasluženo kosilo, potem pa v cerkvi ob 14.20 nadaljujemo s pozdravom mariborskega nadškofa Cvikla, sledijo pete litanije Matere Božje in blagoslov z Najsvetejšimi. Ob 15:30 pa zapuščamo Maribor in se ob 17:00 vrnemo na Rakovnik, za nami pa je en zelo lep in duhovno zelo bogat dan.

MARIBOR

Bazilika Matere usmiljenja

pri Svetoletnik vratih nas pričaka provincjal frančiškanov

pozdrav domačega župnika

pozdrav našega župnika in dekana

pozdrav provincijala oz. bivšega dekana

po bogoslužju ob 11:00 nas pričaka sonce

Mariborska stolnica sv. Janeza Krstnika

Slovesna sveta maša, ki jo daruje soboški škof