- 12. 11. 2016 -
Naravni rezervat ŠKOCJANSKI ZATOK

Opis poti: Po hujši napovedi sneženja ponoči, se dopoldne ob 10.00 odpravimo na pot, in sicer po Dolenjski cesti, desno na Peruzzijevi in po primorski AC ... (le med Uncem in Postojno je bilo opaziti malo snega) do izvoza Bertoki. AC zapustimo in se najprej ustavimo v trgovini DAR. Potem pa nadaljujemo na naš cilj - NARAVNI REZERVAT ŠKOCJANSKI ZATOK. Ob 11:55 parkiramo na parkirišču pred upravno zgradbo in se mimo konj odpravimo na krožno pot. Že na začetku nas pričaka zapora (zaradi del od 9. 11. dalje). Tako, da se odpravimo mimo upravne stavbe v smeri Luke Koper po krožni poti. Po prijetnem dvournem sprehodu pri 12 stopinjah se vrnemo nazaj do avta, bilo je lepo, pričakovali pa smo malo več različnih vrst ptic. Opazili smo mlakarice, labode grbce, zelenonoge tukalice, male čaplje, sive čaplje, kreheljce, sivke, liske, žličarke, vranjake, kormorane, male ponirke, čopaste ponirke, srake, ščinkovca, škorca, pa seveda rečne in rumenonoge galebe, potem pa se pri tem končna. Ob 14:02 se vračamo proti domu kosilu naproti. Še kratek postanek na Planinskem Polju ... ampak AC zapustimo pri Uncu, in cesta za Planino je zaprta, najprej nadaljujemo po obvozni, a le ta pelje nazaj proti Postojni, zato obrnemo, spustimo Planinsko Polje, in pri Uncu nazaj na AC in proti domu, kamor prispemo ob 15:15, za nami pa je lep in zanimiv dan.

ob poti

NARAVNI REZERVAT - ŠKOCJANSKI ZATOK

na glavni opazovalnici

potem pa naprej

in že se vračamo

še enkrat na veliko opazovalnico

ter nadaljujemo

in že smo pred upravno stavbo