- 11. 08. 2016 -
4. dan:
Villnößtal: "St. Magdalena" -
Naturpark Puez Geisler: "Zans Alm (1680 m) -
Glatsch Alm (1902 m) - Gschangenhardt Alm (2006 m) - Geisleralm (1996 m) - Ranuierboden" -
Passo Eores - Aferertal: "Afers - Milan - St. Andrea in Monte" -
Lüsener Tal: " Sankt Leonhardo - Lüsen" - Villnößtal: "St. Magdalena" (104 km)

Opis poti: Tokrat gremo v hribe – vstanemo bolj zgodaj … a kaj ko je zajtrk šele skoraj ob osmih. Ob 7:20 se odpeljemo z avtom na razgledno točko do 7:47, potem pa se vrnemo na zajtrk. Po zajtrku ob 8:54 pa se odpravimo v hribe. Dan je lep, kot nalašč za to. Po 15 min vožnje prispemo na parkirišče ZANS ALM (1680 m), kjer plačamo (s kartico) samo 2 EUR za cel dan. Parkirišče je še dokaj prazno. Potem se odpravimo v hribe. Sprva po cesti, potem pa se pot oži, mi pa smo že v osrčju naravnega parka NATURPARK PUEZ GEISLER. Po 40 min hoje prispemo na prvo planino GLATSCH ALM (1902 m), ko si malo odpočijemo nadaljujemo naprej. Pot se oža in smo že na pravi planinski poti, pot vznožjem gora Gleiser, Odler, odvisno od jezika (italijanski, nemški ali ladinski). Tu pa se prično tudi procesije obiskovalcev gora. Po uri in 10 min hoje prispemo na GSCHANGENHARDT ALM (2006 m), kjer je pogled še lepši, čez pet minut pa prispemo še na GEISLERALM (1996 m) – za spust na parkirišče pa porabimo slabi dve uri (je pa res, da se vračamo kar po cesti, morda smo zgrešili kakšno oznako) – no pa saj je vseeno, saj smo na dopustu in imamo dovolj časa. Ob 14:23 prispemo nazaj na parkirišče, polno pločevine in množic ki prihajajo. Očitno tu niso vajeni, da se gre v hribe zgodaj zjutraj … sicer pa je tudi res, če se ne odpoveš zajtrku, ki je ob 8:00, v kakšnem hotelu še pozneje, prej to tudi ni možno. Z avtom nadaljujemo na nižje parkirišče, kjer najprej slikamo lepo cerkvico, potem pa se ob 15:15 odpravimo na parkirišče RANUIERBODEN, kjer se za 25,30 EUR do sitega najemo. Malo utrujeni od prehojeni poti, a vseeno željni še česa lepega videti, se ob 16:08 odpravimo naprej in sicer čez St. Magdaleno do St. Petra in gor nazaj proti našemu prelazu, vendar tokrat prej zavijemo levo čez prelaz PASSO EORES. (16:45) (tu se nam zgodi nevšečnost, pri menjavi baterije izskoči spominska kartica, tako, da 100 lepih slik manjka … pa vseeno skupaj smo jih v 6 dneh poslikali 9.030). Spustimo se v dolino AFERERTAL, ter se najprej ustavimo v kraju AFERS (16:52), naša naslednja točka je kraj MILAN, v zemljevidu označena z 2 zvezdicama, pa smo šli pogledat, kaj je tako lepega … 17:16, sledi povratek nazaj na glavno cesto in naprej do ST. ANDREA IN MONTE 17:35, potem nadaljujemo na LÜSENER TAL do SANKT LEONHARDO (k sreči avto parkiramo ob cesti, saj je klanec do cerkve navzdol 30 % … pod cerkvijo pa razgled na Brixen. Za konec se odpravimo še v 10 km oddaljen LÜSEN 18:40, kjer pa je pozno in je vse že zaprto, tudi cerkev … Utrujeni se vračamo po drugi cesti čez Brixen (Brixen smo si že ogledali na enodnevnem izletu 25. 6. 2010, ko smo si ogledali tudi Lienz - Sillian - Innichen - Tobiach - Bruneck - Brixen - Chiusa - Bolzano), tako da se vračamo v 9 km oddaljeno – VILLNÖßTAL do naše ST. MAGDALENA – in predem prispemo domov, se odpeljemo še na razgledno točko. Potem pa se ob 19:42 končno vrnemo v našo sobo. Ta dan prevozimo 104 km. Za nami pa je res čudovit dan.

pogled iz balkona

na razgledni točki

potem pa končno na pot

parkirišče Zans Alm

po poti navzgor

po 40 min zmerne hoje prispemo na Glatsch Alm (1902 m)

potem pa nadaljujemo pod vznožje tritisočakov

in končno po 70 min prispemo na cilj - Gschangenhardt Alm (2006 m)

ni bilo jasno, če se je zataknila na skalo

potem zagledamo palčke

in niso vsi palčki palčki, nekateri so tudi pravi ljudje

to pa so palčki, in že smo pri tretji koči Geisleralm (1996 m)

cilj smo dosegli, sledi spust v dolino

in končno prispemo na parkirišče

pogled na sv. Magdaleno

sv. Janez Nepomuk

ter pa kosilo v Ranuierboden

še pogled po dolini

... manjka 100 slik ... (St. Peter - Coll - pogled na St. Magdaleno) in vzpon na prelaz Eores ...

čez prelaz Eores

vožnja po dolini Lüsener

Lüsen

in spust v Brixen

in že smo doma - najprej seveda na razgledno točko